Klaag hier over het weer

Hallo weergoden,

Utrecht en omstreken willen graag regen, donder, bliksem, hagel of sneeuw. We zijn niet veeleisend, alles wordt gewaardeerd.

5 likes

Het regent :heart:️:heart:️

Zo gelijk al gewonden door het weer in Rotterdam

Volgens buienalarm om 22:00 eindelijk regen in DH yesss

1 like

Bedankt voor je suggestie, Als ik nu wat tokkies offer, dan is het tekort aan huurwoningen ook minder schrijnend hier. :thinking:

3 likes

O god ik moet zo ergens fietsen waarvan ik WEET dat het nu blank staat tot minimaal mijn enkels. Wordt tijd dat ze daar eens wat aan doen in Rotterdam.

Bij mij in Hoograven niet hahaha

Dit is gewoon ZO ARELAXED GA WEG MET DIT WEER
daarstraks heeft het 5 min geregend met als gevolg een gevoel van luchtvochtigheid van 95% icm 100 graden :face_vomiting:

2 likes

Garbage had gelijk

2 likes

Hier zou een flinke bui komen, maar niets. :cry: Ik ga heel hard huilen.

1 like

Een paar kilometer verderop mega harde regen/hagel/onweer. Hier helemaal niks. Even janken hoor.

Hier ook geen regen, maar mijn middagje/avond in de airco van het winkelcentrum heeft me zo ontzettend deugd gedaan dat ik er weer beter tegen kan (al is het nog even heet in huis). Waarom heb ik dat niet eerder gedaan? Ik besef nu pas hoe loom, depri en nutteloos ik geworden was. Morgen terug :stuck_out_tongue:.

Ik kan wel aan wat tokkies komen om te offeren hoor :smiley:

Morgen ga ik in de Albert Heijn slapen. Echt.

2 likes

Je zou je zelfs kunnen verstoppen in het ijsvak dat nu helemaal leeg is. :stuck_out_tongue:

7 likes

Nog beter :grin:

Ik heb gisteren mijn koelkast uitgeruimd/uitgekuist. Ook een ideaal werkje in dit weer.

(Don’t worry, ik heb geen uur voor een draaiende open frigo gestaan, haha.)

Omg het gaat zo regenen. Ik voel het aan mijn water.

Yes toch regen! Ik voel me echt Britney in Im a slave for you in mn bh uit het raam hangend om te checken of het regent.

8 likes

De lucht is vreemd geel hier, ik denk dat er echt noodweer komt.
@Ohappyday is het bij ook zo geel? :stuck_out_tongue:

Omg de lucht is helemaal donker en het regent en het ruikt zooo lekker. Love it

1 like