Klaag hier over het weer

Koken en met je hoofd onder de afzuigkap, die
Op standje 10 want dan hoor je de wind niet!

3 likes

Omg vind het echt eng, hele raam van de schuifpui is gewoon aan het trillen.

3 likes

Het licht flikkert hier de hele tijd, ben echt benieuwd of de stroom zo uitvalt.

2 likes

Dit ging maar net goed!

Op Instagram deelt Ellemieke Vermolen in haar stories dat zij in deze auto zat.

1 like

Ja hier ook! Hoe kan dat? Ik hoop niet dat het uitvalt want heb geen kaars of iets, echt totaal slecht voorbereid op zoiets

Hier geen warm water meer :cold_face:

1 like

Jaa, ik was de storm even vergeten hierdoor :smiley:

3 likes

Ik vermoed teveel windschokken op de hoogspanningskabels?

@Fishing ah shit, balen! Gasstoring of hoe werkt dat?

Vind het nu echt eng worden. Even verder is een sportkantine ingestort en alle puin waait door de straten. Er is geen houden aan

Het blijft hier voorlopig ook nog wel spoken. Hoop zo dat de pannetjes van m’n oude dak het houden en ik straks niet een stuk voetbalkantine door m’n ruiten krijg.

Vorig jaar zijn hier in het dorp daken van 1 type huis afgewaaid. Dit jaar ook weer.

Moeten toch eens naar een andere aannemer.

3 likes

Bij ons alleen van de huizen die onder dezelfde Vve vallen. Aan beide kanten ernaast ligt alles nog perfect recht. Ook wel lekker signaal.

@kleinmaargroot hoe gaat 't met jullie dak?

1 like

Eh we hebben stadsverwarming dus volgens mij hebben we dat dan niet :thinking:?

Ik vind t vooral eng nu het donker is… je kan helemaal niet meer zien wat er gebeurd… vlak achter ons is een kavel waar ze op aan het bouwen zijn. Die steiger en alles stond er nog en zwerf allemaal bouwmateriaal los op. Als de dood dat dat ineens vol m’n achter pui in komt bah

1 like

Al is de storm natuurlijk niet naar haar vernoemd. Ik vind het wel grappig eigenlijk. Net als Corrie laatst. Wel gek dat het alleen bij stormen gebeurt en niet bij andere tijdelijke natuurverschijnselen (dat ik weet tenminste). Kwestie van tijd dat ze de storm Storm kunnen noemen ook.

5 likes

Pannen liggen schots en scheef maar nog niet op de grond, hoop dat ze nog even doorzetten :raised_hands:t2: Staan wel al op een lijst voor reperatie, zou schelen als we geen nieuwe nodig hebben.
Lief dat je er naar vraagt

2 likes

Het waait hier echt naar binnen joh, de balkondeuren in de woonkamer klapperen helemaal en mijn kaarsjes waaien uit

Ik krijg weer een nl alert, het was wel duidelijk dat ik binnen moest blijven.

1 like

Het lijkt hier in omgeving Amersfoort wel af te nemen nu gelukkig. Hopelijk ergste dus voorbij…

1 like

Mag je hier ook videos delen van de storm?

Elke keer denk ik dat het een beetje minder is maar dan komt er weer zo’n enorme windvlaag dat mijn hart begint te bonzen en het zweet me uitbreekt. Normaal ben ik best een ontspannen persoon, echt :grimacing: Weet niet waarom ik hier zo de stress van krijg

8 likes

Ik ben ook echt mega onrustig. Het klinkt hier alsof er een orkaan woedt. Ik kan mijn tv niet eens verstaan :sweat_smile: Heb echt een versnelde hartslag.

De tip van noise cancelling headphones is wel echt goed

1 like