Klaag hier over het weer

Die :stuck_out_tongue: erbij ook echt. Lol no care als mijn extreem uitgebuite personeel doodgaat hihi :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

12 likes

Misschien kunnen ze het eten buiten zetten en waait het vanzelf naar de juiste persoon?

2 likes

Ik las net ook dat Gorilla’s nog rijdt en ze hun bezorgers hebben uitgerust met winterjassen en nekwarmers. De kou is inderdaad echt het probleem vandaag :+1:

10 likes

Super!!! Walgelijke toko’s

Vind ik ook wel aso naar de bezorger toe idd.

Ik hoop dat de storm snel gaat liggen. Er vliegen allemaal dingen in het rond. Ziet er eng uit

1 like

Steeds dan is het even “rustig” en dan gaat het weer hard tekeer :expressionless:

1 like

ja klopt, het is daar ook helemaal afgezet hoorde ik

1 like

" Huizen bij Elandkerk Den Haag ontruimd om instabiele toren
De politie heeft meerdere huizen in de omgeving van de Elandkerk in Den Haag ontruimd. Een van de twee torens van de grote kerk is instabiel en gaat heen en weer, meldt de politie. De kerk staat tegenover het Elandplein in het Zeeheldenkwartier. De omgeving rond de kerk is afgezet door politie en brandweer."

Bron NU liveblog

4 likes

Ik ben er klaar mee en ik vind het eng, moet echt even iets gaan doen ofzo want dit gaat de hele avond nog tekeer. Koptelefoon op is wel echt een tip

2 likes

Ja, ik krijg hier ook echt onrustig gevoel van en doordat ik alleen woon kan ik het ook tegen niemand kwijt.
Ik moet ook gaan koken, maar ik krijg mezelf nog niet zover.

4 likes

Dat filmpje op Twitter is ook echt brrrr.

Hier is een boom omgegaan achter in de tuin. Pluspunt; hout voor de houtkachel. Altijd het positieve inzien toch?

3 likes

Nou mijn achterburen hebben geen carport meer… maar het “ik ben stoer en gedraag me altijd als een aso”-meisje van een paar huizen verder rijdt doodleuk steeds met haar matties rondjes op de scooter 🤷

Echt een super geschikte dag om volop vuurwerk af te steken :+1:t4:

2 likes

Ik woon hier in de buurt. Super eng. Ben de hele tijd die torens in de gaten aan het houden.

2 likes

Ja zag t op regio15 al voorbij komen

1 like

De politie heeft het afzetlint weggehaald net. Straat is weer vrijgegeven dus het gevaar geweken neem ik aan.

5 likes

Buren hadden al een gat in de dakpannen net zagen we. Pleurt er net een dakpan in onze tuin. Je schrikt je de pleuris. Wel heel dom nog gaan kijken of t bij ons was of bij hun (ze moest wel een pan op dr kop zetten van me). Maar was bij de buren nog.

1 like

Ik hier ook op een wierde! :slight_smile:

2 likes

Pff het is hier nu wel echt heftig, ik zie m’n ramen gewoon trillen. Bang dat ze zo 26 hoog naar beneden pleuren maar dat zal wel niet

1 like