Klaag hier over het weer

Is nou de beste methode : zonwering naar beneden, gordijnen dicht en ramen dicht ? Of toch ramen open ?

Ik doe nu s avonds voordeur en ramen open zodat iets iets kan doorwaaien (woon 7 hoog) maar dan krijg je dus wel alle muggen binnen…

Geen idee maar alleen maar ramen dicht overdag lukt bij mij echt niet, dan sterf ik echt. Af en toe een windje door het huis heen maakt het nog een beetje te doen.

Ik heb het al helemaal uitgedacht voor vanavond. Ik moet mijn huis ontwijken tot de zon ondergaat, want dan kunnen mn ramen open. Nu zal het daar al wel 36 graden zijn, was vorige week ook… dus ben vandaag later begonnen op werk (airco :raised_hands:t2:), ga tot half 7 door en dan naar de bios tot 9 uur. Ergens eten halen en rustig naar huis fietsen en daar languit op bed gaan liggen… en dit dan elke dag tot vrijdag :joy:

10 likes

:crying_cat_face: Ik had gehoopt dat mijn werkgever coulant zou zijn, maar nee. Dus dat wordt morgen tussen 11-15 uur buiten werken.

1 like

Ik vind t hier aan de kust (Den haag) ook te warm :weary:

Het is hier binnen 33,5 graden. Maar het ergste vind ik het als ik moet werken want er is geen airco op mijn werk.

Maar er staat nu wel dat het hier zaterdag 23 graden wordt met bewolking en regen!!!

3 likes

Ik heb een klamboe gekocht want werd er ook gek van

Ik vond winkelen wel lekker, de airco was overal echt :ok_hand:t3: Maar nu zit ik weer thuis en moest net wandelen met de hond… en ben nu echt even helemaal naar van de warmte :disappointed:

wat een zalig plan!!

maar mensen, hoe vervelend ik het ook vind voor jullie…gedeelde smart is echt halve smart! zoveel mensen die hier dus ook niet van houden, dacht soms dat ík gek was.

ik wilde misschien dit kopen:
https://www.bol.com/nl/p/insecten-raam-scherm-tegen-insecten-130x150cm-laat-vliegen-buiten-maar-frisse-lucht-binnen-rooster-ramen-horrengaas-insect-net-screen/9200000077537780/?Referrer=ADVNLGOO002042-G-50045055964-S-382181273915-9200000077537780&gclid=CjwKCAjw-dXaBRAEEiwAbwCi5q-4PRsyaT-gH8wXnwOe60DdVz-eMuCJVUXdpiup4ZU7Fnh6mIin3BoCM8AQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Ja kan ook! Hier hebben we twee Franse balkons en een schuifpui dus heb de moed maar opgegeven met de beesten buiten houden
Heb een rechthoekige, en een bed met spijlen dus het is een beetje het prinsessenbed dat ik nooit heb gehad

oh chill!!! haha ja best wel cozy eigenlijk :stuck_out_tongue: raak er niet in verstrikt!!

Haha, ja beetje kampeervibes ook. En hij is dus niet rond, denk dat dat wel helpt met het niet in de knoop raken :stuck_out_tongue:

Veel sterkte! Hoop voor je dat het niet zo druk is.

1 like

Zoveel mogelijk dichthouden tot het buiten weer koeler is dan binnen.
Als het buiten eindelijk koeler is: alles open!

Tja, die muggen moet je er dan maar bij nemen.

1 like

Er hebben net een flinke lap warmtewerende spiegelfolie besteld voor de slaapkamerramen.
Schijnt 88% warme te weren en zo 8 graden schelen!

Voor nu de airco ook nog lekker aan.

1 like

Heb je een linkje?

1 like

Heerlijk om vanochtend op het werk aan te komen waar je hoort dat het luchtcirculatie systeem storing heeft. Waardoor het fucking 42 graden is.

Wij hebben dan de spiegelend exterieur (werkt het beste en wij kunnen makkelijk aan de buitenkant bij de ramen) en dan de donkerste (80)

Ik hoop dat het werkt! Het is snoeiheet bij mijn dochter op de kamer en die gaat niet pas om 11 uur naar bed

1 like