Klaag hier over het weer

In de woonkamer staat de zon pas vanaf 12 uur, nu nog 24 grd. Zal wel oplopen tot 27 :expressionless: boven is schuin dak dus daar is het takkeheet en onze baby is nog zo jong en heeft er ook last van. Ik sluit mezelf binnen op want k ben nog niet voldoende hersteld van de bevalling

Ik heb echt geen idee hoe warm t hier binnen is. Heb wel alles dicht nu zodat er geen warmte meer binnen komt

Vraag me echt af hoe die mensen die in LA ofzo wonen functioneren, in de hitte elke dag in de make up.

2 likes

Ik heb niet genoeg kleding voor dit weer maar om nu te gaan winkelen is ook een hel :sleepy:

1 like

Komende week elke dag meer dan 30 graden, echt huilen dit.
Ik verlang naar de herfst dat wamr douchen weer lekker is, dat je 's nachts weer lekker onder je dekens kunt kruipen en bovendien je kleding veel leuker/chiller is: ik wil truien, vesten en panty’s!!

5 likes

De hele dag van AC naar AC gaan :stuck_out_tongue:

1 like

Zo jaloers :frowning: wij als enige groep niet
Had net een termostaat neer gezet… 29,6 :dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:

En sjaals.

9 likes

Stahp.

2 likes

Het is buiten 29 graden, binnen beneden 29 en boven 30 fuck my life :sob: . Ik voel me ook sinds zaterdag niet fit dus twijfel om wel of niet naar buiten te gaan vandaag? Wie doet de regendans? Ik heb vannacht maar 2 uur geslapen omdat ik gewoon niet meer weet hoe ik moet liggen.

“Lekker die warmte der mag nog wel 10 graden warmer eindelijk een warme zomer” aldus iemand op Facebook.

imagehttps://i.gifer.com/4rHe.gif

17 likes

Kut morgen ineens ook 33 graden. Neeeeeee.

@Sabr bedankt voor dit topic <3

Ik erger me echt aan mensen die zeggen “geniet er nog maar ff van hoor voor je het weet is het weer winter!!” Of “het is ook nooit goed he, als het koud is wordt daar weer over gezeurd!!”

Ik WIL winter en ik WIL kou en daar zeur ik niet over :rage:

8 likes

Als het winter is ga ik lekker klagen over de kou haha. Ik vind tussen de 20 en 25 graden perfect, af en toe een wolkje en wat zon en een windje.

1 like

spoiler plz :joy::joy:

2 likes

Kom allemaal aan de kust wonen, hier is het nog geen dag boven de 25 graden uit gekomen en binnen altijd prima uit te houden omdat er altijd wel een windje blaast. Niks aan het handje hier

1 like

Woensdag en donderdag worden echt een hel als ik zo zie; 34/35 graden. Mijn kamer is zo warm, echt niet te doen, de zon schijnt er in de middag vol op. Dus probeer alles zoveel mogelijk dicht te houden in de middag, helpt een beetje. Heb ook nog een hoogslaper, dus dat is ook nog warmer. Al een paar keer op m’n bank moeten slapen omdat het echt niet te doen was. Komende 2 weken ben ik gelukkig bij mijn moeder, dat huis is een stuk koeler goddank.

Hoezo geven ze een 8? Dit is echt nog geen 2 waard

14 likes

Ik heb het binnen gewoon koud door de airco, maar als ik zo naar buiten loop krijg ik meteen een bak warme lucht in mijn gezicht.

mehh ik wil gewoon naar huis. ben een uur eerder gestart vandaag om de hitte op kantoor een beetje te ontlopen, plant mn collega een meeting in tot half 7 (werk normaal tot half 6) :cry:

huh oh dit was niet bedoeld als reactie op @Trick_Pony