Klaag hier over het weer

Ik word echt moedeloos van dit warme weer. Elke warme dag hoop ik dat het de laatste van het jaar is, en dan komt er telkens weer een. :tired_face:

7 likes

Maar echt. En elke keer wordt het ook beloofd. Het zou vanaf maandag deze keer ECHT klaar zijn hoor(voor de 20ste keer). Zie ik nu weer vanochtend opeens dat het hier t/m woensdag weer rond de 25 graden wordt terwijl ik me er zooo op had vastgeklampt en dacht nog ƩƩn keer die paar dagen overleven. Ik kan het niet eens meer geloven het is fucking oktober echt kots.

11 likes

Ik was eigenlijk al aan het wennen aan de kou, lekker truien dragen en niet meer zo zweten, maar nu lijkt het alsof er ineens steeds meer ā€˜nazomerdagen’ bijkomen :weary: Ben het nu wel een beetje zat

1 like

OPTYFEN MET DIE LAVA BAL

12 likes

Echt he, zo klaar mee. Dacht dat het na vandaag over was maar nee :sob::sob:

2 likes

Ik draag gewoon lange laarzen en truien ondanks de warmte. Het is oktober, ik wil herfst ja

2 likes

Heb de laatste tijd zoveel leuke truien gekocht en kan ze gewoon nog steeds niet aan :weary:

Vanaf woensdag wordt het hopelijk Ʃcht koeler. :crossed_fingers:t4:

Ik ben ook gewoon ā€œbangā€ dat het in de winter niet echt koud meer wordt. Daar verlang ik zooo naar
Dat lekkere koude gure weer met sneeuw

Ik heb hetzelfde. :persevere:

Ja 17 graden met kerst ofzo😫
Ik voel dat het zo’n jaar gaat worden.

Ja! Met jullie kan ik praten.
Al mijn vriendinnen sturen foto’s vanaf terrasje ā€œvan mij mag dit weer nog wel even blijven!ā€ Etc. Terwijl ik alleen maar kan denken: pleaaaase laat het herfst worden.

Eén voordeel: scheelt wel lekker op de gasrekening. In ons huis is het nu nog 23°

1 like

Ik heb er van het weekend echt zonder overdrijven om moeten janken dat het weer zo warm is. Het zou zondag gaan regenen, nope, weer een paar extra dagen. Nou denk ik weer, na woensdag is het voorbij, maar daar geloof ik haast niet meer in. Ik zit er serieus over na te denken om naar noorwegen te gaan emigreren. Echt serieus.

5 likes

I feel you! Noorwegen is helaas ook een gevaarlijke optie! Doordat er daar een landklimaat is kunnen de zomers extreem warm zijn. De beste optie is denk ik Ijsland, maar volgens mij zijn daar de inburgeringseisen weer heel zwaar :sweat_smile:

Ik heb de afgelopen dagen heel koppig vaak lange mouwen aan, maar maak het er eigenlijk alleen maar zwaarder voor mezelf op

2 likes

Hmm, ik moet me dan nog ff goed inlezen, verschilt misschien nog sterk per streek?
In Oslo is het nu 9 graden, zooo jaloers.
In ijsland zou ik de bomen dan wel weer missen (al zijn die er wel maar minder dan de meeste landen) en het is een eiland daar heb ik het niet zo op. Maar als het hier steeds meer dit rotweer is, dan moet ik hoe dan ook echt weg.

Omg 9 graden. Oke ik ga mee!

1 like

Pfff nou optyfen hoor met dat kloterige ge-nazomer. Het is verdorie oktober, de zomerliefhebbers hebben al genoeg aan hun trekken kunnen komen de afgelopen maanden. Door de zwangerschapshormonen die nog in mijn lijf zitten zweet ik me te pletter en dat wordt nog erger als het 20+ graden is.

Ik wil paddestoelen, regen tegen het raam, rookworst, mijn elektrische deken, liters thee, ovenschotels, 39484 laagjes kleding, vesten en pantoffels. Het buiten drogen van de was en terrasjes pakken doe ik in het voorjaar wel weer.

:rage:

6 likes

Ik wil een Elfstedentocht

5 likes

En al die blije mensen met hun Indian Summer, grrrr, optyfen gauw. Ik word echt chagrijnig van dit weer.

3 likes