De komende week is het hier gemiddeld 25 graden maar ik heb er helemaal geen zin in. Vorige week dacht ik nog ‘Yes! Mooi weer’. Maar nu wil ik gewoon lange broeken, panty’s, vesten, jasjes en laarsjes aan. Ik hou van winterkleding.
Uermend!
Ik zit op de bank voor het raam en de zon schijnt naar binnen en het is kapot warm achter glas GA WEG
Ik weet steeds niet wat ik aan moet. Dan is het warm, dan weer koud, ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben
Godver ik had dit dus al voorspeld he. In mijn posts in dit topic, dat ik bang was dat het nog tot in oktober warm zou blijven.
Nou, ik kan tot en met 23 sept de voorspellingen zien en het wordt hier gemiddeld gewoon 24 graden. Vind dat echt te warm voor de herfst, gadverdamme, kom op zeg, de zomermensen hebben hun geluk nu toch wel gehad!!!
Voor iedereen die van warmte houdt, verhuis naar oost-brabant of noord-limburg want hier is het gewoon nog steeds niet koud geweest. Ja 19 graden hiep hoi.
Ja kut zon (sorry zon)
Ik ga zondag op vakantie en daarna moet het gewoon herfst zijn in NL
Best oké allemaal dit weer maar kunnen die eikels ook niet OP mijn hoofd vallen??
Is dit een grap?

Lekker heet weer straks in huis en die vieze benauwde lucht. Kan oprecht wel janken en het maakt me gewoon boos? Ik wil herfst geen smog ga wegggg
Argh, kan het niet gewoon een tijdje onder de 20 graden blijven aub. Een paar jaar het liefst. Ik heb wel eens gehoord dat je max 3 dagen van te voren het weer kan voorspellen dus…wie weet, hoop maar dat ze er naast zitten.
het is nu 11 graden en het wordt straks 24 graden?? weet echt totaal niet wat ik aan moet doen
27 hier. Zit me ook al te bedenken wat ik ga aantrekken. Rokje met tshirt en lang vest denk ik
Ik heb blote benen want het wordt meer dan 25 graden maar ik had het KOUD onderweg naar mijn werk en straks zit ik te zweten waarschijnlijk
Damn wat een regen hier.
Alweer.
nog steeds
Ik had vanmorgen een lange mouwen jurkje aan kreeg ik gelijk commentaar dat het veel te warm zou zijn. Ik wil gewoon mijn herfst kleding aan. Ben ook al 4 keer nat geworden door de regen vandaag.
Ik ben vandaag al een keer natgeregend op de fiets. Nu regent het nog steeds en ik moet eigenlijk boodschappen doen
Ik heb het in deze weersomstandigheden (omdat me fatsoenlijk kleden zo lastig is) echt zwaar met m’n tepels hahah. Ze zijn zo koud en stijf dat het pijn doet
Ahhhh ik werd vanochtend wakker en ik was gewoon stijf zo koud was het. Nu zijn mijn onderbenen nog steeds koud.