Klaag hier over het weer

nog steeds

1 like

Ik had vanmorgen een lange mouwen jurkje aan kreeg ik gelijk commentaar dat het veel te warm zou zijn. Ik wil gewoon mijn herfst kleding aan. Ben ook al 4 keer nat geworden door de regen vandaag.

Ik ben vandaag al een keer natgeregend op de fiets. Nu regent het nog steeds en ik moet eigenlijk boodschappen doen :sob:

Ik heb het in deze weersomstandigheden (omdat me fatsoenlijk kleden zo lastig is) echt zwaar met m’n tepels hahah. Ze zijn zo koud en stijf dat het pijn doet :joy:

3 likes

Ahhhh ik werd vanochtend wakker en ik was gewoon stijf zo koud was het. Nu zijn mijn onderbenen nog steeds koud.

Ik word echt moedeloos van dit warme weer. Elke warme dag hoop ik dat het de laatste van het jaar is, en dan komt er telkens weer een. :tired_face:

7 likes

Maar echt. En elke keer wordt het ook beloofd. Het zou vanaf maandag deze keer ECHT klaar zijn hoor(voor de 20ste keer). Zie ik nu weer vanochtend opeens dat het hier t/m woensdag weer rond de 25 graden wordt terwijl ik me er zooo op had vastgeklampt en dacht nog één keer die paar dagen overleven. Ik kan het niet eens meer geloven het is fucking oktober echt kots.

11 likes

Ik was eigenlijk al aan het wennen aan de kou, lekker truien dragen en niet meer zo zweten, maar nu lijkt het alsof er ineens steeds meer ‘nazomerdagen’ bijkomen :weary: Ben het nu wel een beetje zat

1 like

OPTYFEN MET DIE LAVA BAL

12 likes

Echt he, zo klaar mee. Dacht dat het na vandaag over was maar nee :sob::sob:

2 likes

Ik draag gewoon lange laarzen en truien ondanks de warmte. Het is oktober, ik wil herfst ja

2 likes

Heb de laatste tijd zoveel leuke truien gekocht en kan ze gewoon nog steeds niet aan :weary:

Vanaf woensdag wordt het hopelijk écht koeler. :crossed_fingers:t4:

Ik ben ook gewoon “bang” dat het in de winter niet echt koud meer wordt. Daar verlang ik zooo naar
Dat lekkere koude gure weer met sneeuw

Ik heb hetzelfde. :persevere:

Ja 17 graden met kerst ofzo😫
Ik voel dat het zo’n jaar gaat worden.

Ja! Met jullie kan ik praten.
Al mijn vriendinnen sturen foto’s vanaf terrasje “van mij mag dit weer nog wel even blijven!” Etc. Terwijl ik alleen maar kan denken: pleaaaase laat het herfst worden.

Eén voordeel: scheelt wel lekker op de gasrekening. In ons huis is het nu nog 23°

1 like

Ik heb er van het weekend echt zonder overdrijven om moeten janken dat het weer zo warm is. Het zou zondag gaan regenen, nope, weer een paar extra dagen. Nou denk ik weer, na woensdag is het voorbij, maar daar geloof ik haast niet meer in. Ik zit er serieus over na te denken om naar noorwegen te gaan emigreren. Echt serieus.

5 likes

I feel you! Noorwegen is helaas ook een gevaarlijke optie! Doordat er daar een landklimaat is kunnen de zomers extreem warm zijn. De beste optie is denk ik Ijsland, maar volgens mij zijn daar de inburgeringseisen weer heel zwaar :sweat_smile:

Ik heb de afgelopen dagen heel koppig vaak lange mouwen aan, maar maak het er eigenlijk alleen maar zwaarder voor mezelf op

2 likes