Klaag hier over het weer

Helemaal doorweekt en mag nog ruim 1,5 uur in mn natte kleren zitten jeej

Ik kom net uit lissabon waar het nog lekker 25 graden was. Het is hier zoooo koud ineens :sleepy:

Nou echt geef mij die hitte maar weer want dit druilerige weer is vreselijk deprimerend

4 likes

Ik heb echt moeite met die kou en grijsheid ineens brrr

2 likes

Het is KOUD. En donker maar dat is niet het weer maar het helpt niet echt voor de beleving :weary:

Ik vind het nu al te koud en de winter is nog niet eens begonnen.

3 likes

Ik heb het zooo koud! Heb het de hele dag nog niet warm gehad. En ik zie er gelijk zo slecht uit met dit weer, gelijk droge en grauwe huid…

1 like

shit, waar is het ‘juich hier over het weer’ topic.

8 likes

Heerlijk! Net een avondwandeling gemaakt. Dikke jas aan, sjaal om en daarna warme chocolademelk.

1 like

Ik wil mn 30 graden terug!

3 likes

Neee i love dit weer! Ik ben een echte koukleum hoor, maar lekker dikke kleren aan, kruik, dekentje en thee op de bank. Love it. Perfect leesweer

2 likes

Uit mijn warme bed komen ´s ochtends is een zware opgave.
Naar mijn auto lopen en een kwartier koukleumen tot de verwarming warm is ook :disappointed:

1 like

Jezus wat een takke kou ineens? Mijn handen waren echt ijsklompen op kantoor, niet te doen. Heb de hele dag mijn sjaal omgehouden en in de pauze kreeg ik echt van die jeukbenen buiten van de kou. Donker ook gewoon. Ik moet 's morgens in de auto gewoon handschoenen aan :weary:

Wat een teringweer. Ik haat regen. Liever die kou van gister en eergister dan dit

Vanochtend regen en koud. Nu droog en stuk warmer, zit ik hier op kantoor weg te smelten in mijn dikke trui. Veel smeltwater onder mijn oksels :flushed:

Ja daar kan ik ook enorm van genieten, maar die regen mag weg blijven als ik wél naar buiten ga.

Ik wil weer met mn kont in het kinderbadje zitten die ik voor mezelf gekocht had, met een koud drankje in de hand en mijn hoofd net in de schaduw van de parasol zodat ik gemakkelijk kan lezen :weary: Wat mis ik mijn stressvrije, lekker warme zomer :joy::disappointed_relieved:
:cloud_with_rain::cloud_with_snow::cloud_with_rain::cloud_with_snow::sweat:

5 likes

Haha ja mee eens

Ik vind het koude weer niet eens zo erg, maar vooral die regen de hele dag.

Ik heb vandaag 6x door die kak regen gefietst. Wat haaaat ik die regen zeg. Zeker nu in combinatie met die wind. Dat is echt de ergste combi. Doe mij maar heel koud met zo’n lekker zonnetje

En nu waait het zo hard dat het lijkt alsof de deur er hier uit gaat waaien. En de wind slaat om het huis. Blij dat ik binnen zit.

3 likes