Ik houd echt van kou maar snap gewoon NIET dat er mensen zijn die houden van regen. Dat vind ik net als sneeuw: alleen leuk als je de hele dag binnen zit en naar buiten kan kijken en geen seconde naar buiten hoeft
Zodra je naar buiten gaat word je vies en nat en het verkeer raakt er alleen maar ontregeld van
Bah vandaag helemaal nat geregend, zie nu al op tegen de rest van de herfst. Herfst is alleen leuk als het fris en zonnig is, zodra het begint te regen ben ik er alweer klaar mee.
Ik was inmiddels wel toe aan herfstweer en de bijbehorende kleding en thee en dekentjes, maar daar kom ik wel van terug. Krijg mezelf gewoon niet warm terwijl het pas 10 graden ofzo is.
Nederlandse winters kennende mag je jezelf klaar maken voor een half jaar herfst
Hè bah ja. En dan zo’n net te warm weer met kerst waardoor je niet eens lekker je lelijke kersttrui aankan
Mee eens! En het was knettterdruk op de weg. Donker, druk, regen. Iedereen wil snel naar huis. Het kost zoveel energie dan, rijden.
Ik ben vrijwel altijd op de fiets. Dus van druk heb ik minder last. Maar die regen… En dan van die leuke collega’s die altijd met de auto komen en zeggen dat t op de terugweg gelukkig niet zo veel uitmaakt als t regent. Nee joh op de terugweg is het heerlijk om doorweekt te worden, vooral als t flink hard waait en je amper iets kan zien
Ik haaaaat dit weer juist. Vooral die combinatie van wind en regen en dat je niet fatsoenlijk even naar buiten kunt zonder nat te regenen en verkleumd te raken, bah. En altijd dat gesleep met die dikke winterjas en het dilemma dat het buiten koud is maar binnen warm dus dat je of aan het bibberen of aan het zweten bent. Nee, geef mij maar zomer, lekker tot 's avonds laat buiten zitten, zonder jas naar buiten kunnen, niet na hoeven te denken over een paraplu of een natte kont door een nat zadel of ruimtes die naar natte hond stinken door al die dampende jassen. ZOMER
Ik ga zooo slecht op de winter, doe mij ook maar zomer hoor. Ben zo bleek als een lijk, mijn haar is een statische bende en ik zie doordeweeks geen daglicht meer omdat het 's ochtends pikkedonker is en als ik thuiskom ook. En inderdaad die winterjassen, vreselijk. Voel me net net een oempaloempa in dat ding (lichtelijk overdreven allemaal maar daarvoor is dit topic toch).
Love dit weer maar ik haat haat haat rijden met ruitenwissers aan. Geen enkel stand bevalt me. Het gaat of te langzaam of ik vind het teveel lawaai. En dan kijk ik naar andere auto’s; welke stand zij gebruiken maar meestal is dat ook niet echt behulpzaam
Automatische ruitenwissers, die het alleen doen als her echt nodig is
Morgenochtend als ik om half 7 de deur uit loop, is het waarschijnlijk -4. The horror
Mn accu van de auto heeft t begeven door de -10 vannacht
Ugh same. Ga mn ski jas maar opzoeken denk ik.
Ik heb afgelopen week kokend water over het slot van mijn auto moeten gooien om hem open te krijgen. Het is officieel winter.
Ik heb vandaag 15 km gewandeld en ik heb een beetje medelijden met mezelf. Mijn handen en voeten waren zooo koud brrrrr klaag klaag
O m g k moet ook wel zo vroeg weg uit huis. Ik heb nu al medelijden met Mn zelf. Dubbele legging en dikke trui aan.
@monkeyslut @Broodrooster mijn enige geruststelling is deze jas. Hij is gigantisch maar zo lekker warm.
Het krabben van de autoruiten heb ik zo niet gemist. Wat een graf werk .
Ik zie alleen maar op tegen de sneeuw morgen omdat ik moet autorijden. Meh.