Klaag hier over het weer

Nee kan niet moet hier blijven.
Ik hou redelijk veel van Nederland maar als ik kon kiezen was ik in een warmer land geboren.

1 like

Ja was ook een flauw grapje. Is ook niet alleen een temperatuur waar je dan heen verhuist.

1 like

Die fucking zon altijd in de avond spits

2 likes

ja echt stom, het moet sneeuwen

1 like

Gister in die dikke storm midden in de duinen terecht gekomen en nu ook nog eens tijdens mijn werk verzopen.
Kut water wat naar beneden komt

Het waait mij net even te hard en icm de regen is het helemaal røk😭

Ik vind die wind in de auto juist super eng! Had echt moeite om recht op de weg te blijven

1 like

Ik moet nog even naar de supermarkt en drogist en wat pakketjes wegbrengen etc, maar het regent de hele tijd zo hard. Nu is mijn dagplanning in de war

Wat een kut weer en die voorspelling ook😩

Ik haat fietsen met dit weer. Elke keer die windvlagen

3 likes

Ik haat het ook zo erg, voel me gewoon een soort van persoonlijk aangevallen door die wind en regen. Ik wil gewoon onbekommerd naar buiten kunnen zonder nat te regenen en te verwaaien :cry: geef mij maar het weer van een paar weken terug

2 likes

Zo mee eens, fietsen is echt een kwelling in dit weer. Ik hoef telkens maar 10 minuten naar school, maar ik doe er dik 20 minuten over. Verschrikkelijk

1 like

Ja echt hè word er gewoon echt kwaad van!!!

@Ciri ja en dan kom je ook nog helemaal bezweet aan

3 likes

ohhh man ik word ook altijd zo onevenredig boos van fietsen met tegenwind, echt, tierend op de fiets, zou echt zo in janken kunnen uitbarsten. Ik vermijd deze situaties dan ook zo zorgvuldig mogelijk

7 likes

Oh echt hè jongens!! Dacht al dat het aan mij lag!! Kan ook niet verklaren waarom ik er zo boos van word

1 like

GVD natte sokken, regenponcho vloog met fietsen vol in mijn bakkes.

Kutweer, ik ben echt weer in winterslaapmodus en heb nergens zin in behalve tukken en eten.

3 likes

Ik word zo zo ZO gek van dit weer. Voor m’n gevoel duurt deze ellende echt al een eeuw. Kan geen stap buiten zetten of ik ben verregend en verwaaid. Wil ook zo graag buiten sporten, rennen, fietsen. Terrasje pakken zou ook fijn zijn. Toen het mooi weer was had ik geen tijd om dat te doen, en nu heb ik de tijd en kan het niet. :triumph:

Zo dat lucht op

1 like

Halloooo wanneer gaat die rotwind nou weg? Duurt nu al bijna twee weken en ik ben het zat.

1 like

Zo mee eens.

HOU OP!!! :rage::rage::rage:

1 like