Ik wilde eigenlijk gewoon chagrijnig op de bank liggen en niks doen maar m’n vriend vond dat echt zonde want het is lente blablabla… Heb zelfs al een wesp gezien.
Ik sta nu te wachten om de trein inclusief winterjas en sjaal. Man man man.
Onzin, het is winter.
Dat is ook precies wat ik boos geroepen heb haha
Jup. Ik ging toen eind maart naar concerten en moest toen ineens veel meer aan.
Groeit in februari het gras,
met Pasen een dikke jas.
Ik had het vandaag al zó warm. Met 17 graden.
Zie nu alweer op tegen de zomer…
Ik had vandaag alweer van die typische warmte hoofdpijn :’) send help
toen ik buiten liep dacht ik ook al: oke warm genoeg wel dit
Ik heb net een nieuwe sjaal en draag die dus ongeacht de temperatuur. Kreeg lachende opmerkingen van mensen in korte broek op een terras
Wel echt fijn dat hier zoveel mensen ook echt geen zin hebben in de warmte. Ik ken in real life echt niemand die de vorige zomer kut vond of die nu al geirriteerd is door dit weer.
Vandaag zat ik in mijn fucking hete auto met m’n jas nog aan, zag niks door de zon en het sjouwen met m’n tassen was alweer drie x zo kut.
wow ik dacht dat je het over het Oosten van Nederland had ik schrok mij kapot
maar wat bizar zeg. Hopelijk duurt het nog even voor het zo ontzettend heet wordt bij jullie…
Neeee!! Mijn hoed is nog niet binnen! Niet schijnen zon!!
Ik kom toch nog maar eens klagen want ik word nog steeds echt chagrijnig van de hoeveelheid mensen die zeggen ‘eindelijk’ zon en ‘eindelijk’ geen winterjas of ‘eindelijk’ een rokje etc etc. Hoezo eindelijk? Het hoort in een doorsnee jaar nog minstens een maand koud te zijn, dus niks met dat ‘eindelijk’.
(ja de frustratie zit hoog na social media doorscrollen zoals jullie kunnen zien haha)
Ik zag iemand lopen in hot pants. Inclusief blauwe kippenvel benen.
Zo eentje waar de bil zo lekker subtiel onderuit steekt? Mijn lievelings.
dit, die massahysterie is zo vermoeiend. Ik zat in de auto radio te luisteren, komt er een “zomer-uurtje met lekkere zomerhits want het is zomer”.
Rot.Op.
Mensen die nu in korte broek lopen. Het is winter, mensen.
Ik zag er vandaag ook in een kort zomerjurkje. Doe normaal
Het is veel te koud