Klaag hier over het weer

Wat een kut weer en die voorspelling ook😩

Ik haat fietsen met dit weer. Elke keer die windvlagen

3 likes

Ik haat het ook zo erg, voel me gewoon een soort van persoonlijk aangevallen door die wind en regen. Ik wil gewoon onbekommerd naar buiten kunnen zonder nat te regenen en te verwaaien :cry: geef mij maar het weer van een paar weken terug

2 likes

Zo mee eens, fietsen is echt een kwelling in dit weer. Ik hoef telkens maar 10 minuten naar school, maar ik doe er dik 20 minuten over. Verschrikkelijk

1 like

Ja echt hè word er gewoon echt kwaad van!!!

@Ciri ja en dan kom je ook nog helemaal bezweet aan

3 likes

ohhh man ik word ook altijd zo onevenredig boos van fietsen met tegenwind, echt, tierend op de fiets, zou echt zo in janken kunnen uitbarsten. Ik vermijd deze situaties dan ook zo zorgvuldig mogelijk

7 likes

Oh echt hè jongens!! Dacht al dat het aan mij lag!! Kan ook niet verklaren waarom ik er zo boos van word

1 like

GVD natte sokken, regenponcho vloog met fietsen vol in mijn bakkes.

Kutweer, ik ben echt weer in winterslaapmodus en heb nergens zin in behalve tukken en eten.

3 likes

Ik word zo zo ZO gek van dit weer. Voor m’n gevoel duurt deze ellende echt al een eeuw. Kan geen stap buiten zetten of ik ben verregend en verwaaid. Wil ook zo graag buiten sporten, rennen, fietsen. Terrasje pakken zou ook fijn zijn. Toen het mooi weer was had ik geen tijd om dat te doen, en nu heb ik de tijd en kan het niet. :triumph:

Zo dat lucht op

1 like

Halloooo wanneer gaat die rotwind nou weg? Duurt nu al bijna twee weken en ik ben het zat.

1 like

Zo mee eens.

HOU OP!!! :rage::rage::rage:

1 like

Same

Ik had echt het voorjaar in mijn hoofd en dat gevoel is gewoon helemaal weg.

1 like

Ik word echt nerveus van die wind man. Mijn hele appartement kraakt en piept. :tired_face:

1 like

nou dr komt weer mooi weer aan hoor!

dan kom ik hier weer klagen :raising_hand_woman:t3:‍♀

8 likes

Vandaag weer op de fiets gezeten met tegenwind. En half zachte banden en het ergste: mn versnelling kan niet meer anders dan op 5😤 1 grote ellende

Wtf is deze koude wind :weary:

Zo he het waait flink :frowning:

Weeer die wind :tired_face: