Klaag hier over het weer

Ik moest gewoon afstappen, veel te harde windstoten tussen de gebouwen door :mad:

Dit weer is zo lastig om je op te kleden, het is of veel te warm of veel te koud en vooral als je dan in verschillende settings komt. Maar ik kan slechts 4 setjes kleding meesleuren voor een dag

3 likes

Ja… en als je met t ov moet oké maar als je nog stukken moet fietsen tussendoor en weer gaat zweten

Ik ging een uur fietsen in een blouse en leren jas waardoor ik IJSKOUD en ZEIKNAT van het zweet aankwam. M’n hele rug was kleddernat zag er niet uit geneerde me rot!!

wat is het vandaag weer ineens koud. Die wind moet weg :frowning:

Het is koud! En het waait opeens weer teringhard… wat is deze?? Lente waar blijf je? :frowning:

:sob: april doet wat ie wil :sob:

Ik vind het nu al weer veel te warm, dat moet nog wat worden deze zomer :frown:

3 likes

i feel you :sob:

1 like

Ik vind het nu heel fijn en geniet er met volle teugen van. Maar als ik terugdenk aan vorig jaar met die hittegolf dan krijg ik wel paniek, ik vond dat echt heftig.

4 likes

Ik wil SNEEUW en wind en regen en draaaaaaaaaama!!! Ga weg met je hitte!

3 likes

Al moet ik zeggen dat ik wel kan genieten van de zon, want ik krijg dan altijd meer energie etc, maar zo jammer dat met de zon ook warmte komt :frowning:

Welke jas moet ik nou met dit weer aan :weary:

1 like

Ik heb een nep leren jasje aan, die is wat dunner dan echt leer. Anders een spijkerjasje?

Ik dacht ook aan een spijkerjasje, maar heb maar een oude bomberjack aangedaan. Nu al spijt :weary:

Lekkere temperatuur, geen bewolking… en dan is er die koude rotwind die alles weer verpest :triumph:

Ik vind het nu alweer te warm. Vooral tijdens mijn werk en al die mensen dan: lekker weer, he! Heerlijk die hoofdpijn, dat zweet en die misselijkheid :partying_face: Ik wil gewoon max 15 graden (of niet werken op het warmste tijdstip)

4 likes

Kak wat is het koud!

Je bent helemaal niks verplicht, jij voelt dat zo.

10 likes

Ik vind het best zorgelijk dat we vorig weekend sneeuw hadden en dat het dit weekend wel 25 graden kan worden. Wat een uitersten in zo’n korte tijd.

10 likes