Klaag hier over het weer

Ik moet altijd heel vaak poepen als het zo warm is :pensive:

Ik wil geen afscheid nemen van mijn flanellen pyjama’s en dekbedovertrek :cry:

3 likes

:sob::sob:

2 likes

Ik keek te snel en dacht even dat dat de voorspelling was voor de komende dagen. Zo geen zin in een hittegolf. Gelukkig wordt het morgen beter weer.

Serieus, van mij mag de zomer geskipt worden en mag de herfst beginnen. :fallen_leaf::mushroom::maple_leaf::cloud_with_rain:

11 likes

Bleh toch gewoon weer koppijn van de hitte.

1 like

Krijg echt buikpijn van dit weer :frowning_face:

Als het “mooi” weer is moet er ook altijd meteen gebarbecued worden, ik vind die lucht zo ranzig. Net gedoucht, alle kleren in de was en weer heerlijk in onze slaapkamer met airco :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zit meteen helemaal onder de muggenbulten van dit weer, een stuk of 10. Alles is al zo heet en plakkerig en dan ook nog jeuk overal :weary:

Mooi hoe dit topic vorig jaar is aangemaakt toen het zo heet was. Circeltje is weer rond.

10 likes

In dit benauwde weer is het zo kut om te hardlopen. Dan voelt het alsof ik niet kan ademen. Ik wil er ook niet heel vroeg mijn bed voor uit, zo graag wil ik het nou ook weer niet

1 like

Ik zit nu met de gebakken peren van het weer/buiten zijn gisteren, heb 25 muggenbeten geteld :sob:
Gelukkig niet verbrand, maar was ook helemaal smerig van de zonnebrandcreme.

1 like

Overal lees ik berichten dat het vandaag warm en zonnig gaat worden, maar hier regent het alweer. Laat de zon maar eventjes voor een dagje komen!

2 likes

Ja ik zit nu binnen me af te vragen of ik de verwarming aan moet gaan zetten :unamused:

Ik kom ook even klagen. Sta je vanochtend op met enorme plensbuien en kou, trek je een lange broek en een wollen vest aan… sta je vervolgens op de bus te wachten slaat het weer volledig om en sta je je helemaal het leplazarus te zweten. Bluuhhh.

5 likes

Ik baal nu al van het weer voor volgende week, 25-28 graden bewolkt met zon, het gaat dan zo benauwd worden…

2 likes

Komende week word het best oke. Helaas zit ik in Engeland waar het vooral gaat regenen

Ik vind warmte best oke maar dit weer vind ik echt irritant. Vanochtend weer met regenjas naar buiten en nu stink ik naar zweet doordat ik zowat gesmolten ben door die plastic jas in de zon.

4 likes

Het wordt alweer veel te warm op kantoor. En er is hier geen enkele klimaatbeheersing :sweat:

Ik wil dat dat benauwde qeg gaat. Gewoon normaal droog warm weer rond de 25 graden.

2 likes

Ik voel me echt een sulletje met m’n plakbenen van de zonnebrand, zonnebril en pet. Ik kan gewoon niet naar buiten zonder te verbranden