Klaag hier over het weer

Wat een smerig plakweer. Krijg amper mijn broek omhoog getrokken als ik naar het toilet ben geweest

2 likes

Jongens het is echt een hel om in een bejaardenhuis (ohoh zo mag het niet genoemd worden) te werken met dit weer.

2 likes

Ik woon weer in een sauna heerlijk

1 like

Voorportaal van de hel.

7 likes

Omg volgende week 32/33 graden :unamused:

1 like

telegraaf: eindelijk zomerweer!

rot op.

6 likes

Ja lekker mensen douchen! En dan wel de deur dicht doen he anders word het te koud op de badkamer

2 likes

Ohh nooo ja zorgmedewerkers hebben het serieus het zwaarst, echt diep respect voor. Dat geleur met die mensen in dat warme weer. Ik word soms al half onwel als ik een huiskamer in loop (en mw. Jansen daar zie zitten met haar trui en sjaal ā€œwant gut kind wat is het koud heā€. NEE THEA DAT IS HET NIET).

7 likes

Ja bah!! Ik kan er nu al tegen opzien. Ik verlang nu al naar de herfstā€¦ :fallen_leaf: :maple_leaf: :mushroom:

4 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dit vooruitzicht is serieus om te janken. Hier is het nu al 27 graden in huis. Laat staan als het volgende week 33 graden wordt :sob::sob:

Doe dan, en maak een foto

1 like

image

3 likes

Ik wil gewoon in mā€™n zachte badjas door het huis lopen en kruipen onder een dekentje op de bank, in tegenstelling daarvan ben ik nu blij als ik zonder zweetnek een sok aan krijg #geefverkoeling

5 likes

Vanochtend werd ik wakker met enorme koppijn door het weer. Ben gewoon de hele ochtend er ziek van geweest en kon niet sporten. Echt blegh. En zweten is ook stom. En de regen was ook kut. En dat je je paraplu eigenlijk niet mag gebruiken in de onweer, maar ik wil ook niet nat worden. En, en, enā€¦ rotweer

Ik had me zo verheugd op een lekker verfrissend onweertje vandaag. Mijn weerwidget hield me enorm aan het lijntje.
Vanmorgen: vanaf 12.00 onweer
Vanmiddag: vanaf 17.00 onweer
Vanavond: om 21.00 onweer
Nu: onweer afgeschaft, grapje doei, veel plezier met stikken vannacht.

Het heeft hier gewoon niet geonweerd? Alleen een beetje gespetterdā€¦ het is wel wat afgekoeld gelukkig.

Hier regent het eindelijk maar in huis is het 25 geraden en onweert nu ook

Ik leef met je mee. Ik heb ook vrij volgende week, ik wilde graag leuke dingen gaan doen maar met die warmte is niks leuk.

Ik wil even klagen over het weerā€¦ veel te warm, ik moet de hele tijd werken en zweet me de pleuris hele tijdā€¦ doe maar gewoon ergens tussen 15-20 met plaatselijke zon op het terras/zwembad/strand/fietsroute maar niet op plekken zoals kantoor waar het dan meteen een broeikas isā€¦

En daarnaast muggenā€¦ Ik ben helemaal lek geprikt wordt niet goed van de jeuk. :x3: