Klaag hier over het weer

Ik ben zo bang dat dit meteen weer een start is voor eenzelfde zomer als vorig jaar :sob: toen begon het wel al in mei (en naar mijn idee zonder verkoeling haha) maar dan nog.

Vandaag heb ik drie handventilatortjes met waterspray gekocht bij de Action :partying_face: mezelf de hele dag proberen te koelen met back-up als ze kapot gaan

1 like

Het is 7 uur en er is nu gewoon al zon. Ik sta niet voor niks vroeg op om hard te lopen. Doe die zon maar daarna als ik weer veilig in mijn bunker zit.

Mooi op tijd voor de warmte! Toen wij het vorig jaar overwogen waren ze overal uitverkocht en hadden ze een langere levertijd. :frowning: Fijn dat jij hem op tijd hebt voor volgende week de hel weer losbreekt.

1 like

Ik begin dit jaar vroeger in de ochtend op mijn werk, maar dan nog is het snikheet. Zomers vind ik mijn werk echt afschuwelijk. Maar ik heb nog meer medelijden met de collega’s die pas 's middags kunnen werken en dus op het heetst van de dag buiten lopen :frowning:

Ik moet echt alvast extra zonnebrand gaan bestellen. Weer 30 euro weg :frowning:
En ik moet volgende week om 5 uur gaan hardlopen wil ik niet van mn stokkie vallen

Omg… volgende week mn laatste stageweek en ik mag geen korte mouwen aan. Fml. Gelukkig is het in het gebouw zelf wel altijd koel.

Mijn hemel, de voorspellingen worden met de dag erger. Dit is mijn stad volgende week :cry::tired_face:

Hoe moet dat op een kantoor zonder airco???
“Gelukkig” moet ik donderdag met de trein. Hopelijk kan ik dan iig een paar uur afkoelen.
Ik zou mezelf het liefste even een week begraven.

2 likes

Het is 20 graden en ik zweet al een beetje op m’n warme zolderkamer. Ben blij dat ik zo richting m’n ouders ga waar het wat koeler is :grimacing:

:scream: 37 graden. ik ging naar aanleiding hiervan weer even kijken naar voorspellingen in mijn eigen stad en gelukkig geen 37 graden hier, maar wel weer paar graden warmer dan toen ik een paar dagen geleden keek :expressionless:

1 like

:hot_face: Hier wordt het ook steeds warmer. Heerlijk joh, werken met 35 graden :confused:

1 like

Ik hoop nog steeds dat het allemaal een grap is.

3 likes

Omg ik ook, dat het 1 april blijkt en gewoon 17 graden

7 likes

Ik wil de mensen die ‘wat een lekker weer wordt het volgende week hè?!1!1’ zeggen ook allemaal een kopstoot geven.

Lekker weer. Wat is in hemelsnaam lekker aan 37 graden?

14 likes

ZIE NOU DAT KLIMAATVERANDERING ECHT IS

Gelukkig woon ik tegenwoordig in een stad waar het vergeleken met de rest van Nederland iets koeler is, maar alsnog volgende week zes dagen boven de 25 graden, waarvan vier boven de 30 :sob:

Ik kan deze narigheid echt niet aan jongens :frown:

allemaal naar de kop van noord-holland!!!

14 likes

Zou hier bijna voor naar Den Helder willen verhuizen

1 like

Dit stuurde een vriendin net.

1 like

Ik denk dat je het verschil tussen 34 en 37 niet voelt hoor :crazy_face:

Volgens weeronline wordt het vandaag vrij koel, met 24 graden. :o_o:

Dit wordt m’n dood. Eensteensmuren waar de hitte niet weg kan als ie er eenmaal is :cry: