Wow
Dat in de trein die schijt wifi internetverbinding nooit werkt.
Precies. En als ik dan nstrein.ns.nl probeer krijg ik altijd een foutmelding
Ja dit vind ik ook iets wat zekeeeeer nog beter kan.
Oeh thanks voor de tip over het IP adres!
Waar kan je het melden als je in de trein zit en de wifi doet het niet? Wil het wel eens tegen de conducteur zeggen maar dan denk ik: tja die kan er nu ter plekke ook weinig aan doen waarschijnlijk?
Wie heeft dit bedacht? Zo met zn 3en op elkaar gepropt naast zo’n wand, ik word er echt claustrofobisch van ofzo
Hahah ja dit is zo naar, vooral als alleen het middelste stoeltje nog over is. Dan denk ik echt wel 3x na voor ik ga zitten
Ah ik heb geen Twitter. Zou handig zijn als je het ook gewoon in de app kan melden met een knopje of zo
mensen die hun vouwfiets tegen stoelen aanzetten zodat niemand kan zitten. sowieso, mensen met vouwfietsen
Sowieso mensen
Sowieso niet oké dat er een oordeel was zonder je kaart te checken natuurlijk. Misschien wel goed om te weten dat bij NS elke conducteur een hoofdconducteur is.
of dat ze hem in de trein uitgebreid gaan zitten uitvouwen
Ik zat laatst in zo’n 4 zits en aan de andere kant van het gangpad was ook zo’n 4 zits. Daar ging een jongen zitten en zette al zijn bagage enzo op de stoel naast mij?!? Dus echt aan de andere kant van het gangpad.
Iedereen dacht dus dat die rotzooi van mij was en ik zo aso was dat ik mijn spullen niet van de stoel wilde halen.
Mevrouwtje naast mij, aan de raamkant, heeft dr tas naast zich. Tussen haar en het raam.
♀🤦
Zoiets dus. Ik ben natuurlijk het facepalmende poppetje. Lekker voor die hernia in mn rug.
Edit: ja kut mijn schematische voorstelling is een dikke fail
Ik heb zin om eens een paar weken alle mensen die hun tas op een stoel zetten in de drukke spits te fotograferen. Dan maak ik een boek: ‘een stoel voor de tas’.
Doe
Er zijn 2 aanrijdingen op mijn traject… Eindhoven - Rotterdam. Nu moet ik uiteraard omreizen en dat vind ik niet eens zo’n probleem, maar die app doet zo raar?
Want er staat dat er geen treinen rijden verder dan Tilburg in die richting, maar m’n alternatieve route in de app heeft een overstap (op een trein ja) op Tilburg, naar Breda… Ik durf het niet aan dus nu reis ik maar via Utrecht.
Het is zo tegenstrijdig. Ik snap dat niet
Tussen al het leed door wil ik even melden dat ik op dit moment op m’n favoriete plek in de trein zit: een enkele stoel, in een stiltecoupe
Ik zit in de stiltecoupe en er zitten 2 meisjes tegenover me die niet fluisteren, masr echt hardop praten/lachen. Ik wilde gewoon in rust mn boek lezen
Dus ik zei: “wil niet lullig doen, maar zouden jullie iets stiller kunnen zijn want we zitten in de stilteruimte?”. Dus ze antwoordden vet geïrriteerd en toen ze net uitstapte zwaaide een van hen gewoon net haar jas in mijn gezicht, wtf??? Geen sorry ook, echt opzettelijk met zo’n kutlachje erachteraan