Ik heb net weer een paar lapjes gescoord, 3 voor 10
En een lockmachine gekocht onlangs! Woep woep, dus kan nu ook gaan oefenen met die stretchy stofjes
Ik heb net weer een paar lapjes gescoord, 3 voor 10
En een lockmachine gekocht onlangs! Woep woep, dus kan nu ook gaan oefenen met die stretchy stofjes
Norma is af! Hij past me goed, maar de volgende versie ga ik wel het lijfje verlengen denk ik. Echt heel leuk voor de lente deze!
Deze is echt heel leuk! Nu wil ik dus ook de Norma maar ik heb al te veel liggen wat ik nog moet gebruiken… maat echt heel mooi!
Wauw!! Echt supermooi!
Prachtig!!!
Mooi! En hele toffe kleur op de keukenkastjes!
Vandaag naaide ik deze flared legging. Hoe comfortabel is dat voor in huis! Ik wil in dezelfde stof een trui/shirt maken. Beetje over de top, misschien wat marginaal. Misschien ook gewoon heel vet .
Vooral ideaal: een jumpsuit zonder wc troubles!
Geen kleding maar wel genaaid dus toch maar dit topic: een schortje, pannelappen en theedoek voor de verjaardag van een nichtje.
Heel leuk met dat contrasterend biesje!
Even een maandje offline geweest…
Veel genaaid, waaronder vanmorgen deze. Alleen even knoopjes scoren nog!
Toevallig ook een Fibremood patroon. M’n eerste
Ik wil graag wat shirtjes en coltruitjes van tricot maken. Maar ik twijfel nu of dat met een gewone naaimachine kan. Want zo’n coltruitje hoort dus een beetje strak te zitten, dan staat er dus altijd spanning op. Moet dat dan niet sowieso met een lochmachine gemaakt worden? Weet iemand hoe dit zit?
Ik heb tot nu toe alleen maar wijde dingen gemaakt eigenlijk.
Ik twijfel sowieso heel erg over de aanschaf van een lockmachine. Echt jammer dat die krengen zo prijzig zijn.
Even een polletje:
Heb jij een lockmachine?
0 stemmers
Kan gewoon op de naaimachine hoor.
Ik heb het boek met dit patroon erin staan en heb ook al een eeuw stof ervoor maar het is er nog niet van gekomen
Thanks! Maar ik twijfel dus eigenlijk ook of het zonder lockmachine wel echt mooi en duurzaam wordt. Maar ik denk dat ik het gewoon ga proberen.
Wat je zou kunnen doen is seraflex garen gebruiken. Die rekken wat mee. Ik naai alles van tricot (kinderkleding) met een normale steek ipv stretchsteek en het is nog nooit mis gegaan.
Het kan op een naaimaschine. Als je de zigzagsteek gebruikt komt het goed.
Maaar een lockmachine is wel echt een geweldig ding.
Blijf het zeggen, de singer lockmachine van de Lidl is iedere euro waard. En op marktplaats staan er ook een heleboel. www.lidl.nl/p/singer-lockmachine-s010l/p100338948 #nospon
Dit onderschrijf ik! Echt een goede deal.
Ik zat gister nog te bedenken of ik die lockmachine cadeau zal doen aan mezelf voor mijn verjaardag… Ik denk dat ik hem vandaag ga bestellen lijkt me wel een goed instap model. En zou zooooooo chill zijn om eindelijk een lockmachine te hebben