Hallo! Lurker hier 
 Ik zit hier stiekem al heel lang voor de nostalgie voor het beutyblogtopic maar vind dit ondertussen een veel interessanter topic 
Sinds een paar weken ben ik ook aan het naaien en breien. Dat laatste deed ik vroeger wel eens maar dan eeuwige circle scarves enzo. Heb nu een oefentrui gebreid en ben bezig met een tweede! Heb ook stof gehaald bij de kringloop om te oefenen, ik maak vaak kimono’s/jasjes want die draag ik graag en zijn wel makkelijk om te maken. En heb voor het eerst een jurk gemaakt! Ik ga even spammen met foto’s.
Mijn trui van wol die ik al 12 jaar in huis heb liggen. Ondertussen niet echt mijn kleuren haha. Ik ben nu bezig met een soortgelijke maar met een betere hals en ik denk ook wijdere mouwen!
Heb bij de kringloop een dekbedovertrek gekocht om te oefenen en daar dit kimonojasje uit gehaald en een jurk.
Patronen: Maya Ruffle Dress van DIY Daisy en het jasje is Nino van Fabrics Store. Ik vond vooral de ruches heel leuk om te maken en verbazingwekkend makkelijk.
Ik ben echt een BEGINNER. Dit maakte ik op mijn moeders naaimachine want ik heb zelf deze:
Ze is heel knap maar ze ruikt ook echt zoals ze er uit ziet haha. Op zich gaat het best prima, maar er zit bijv. geen lampje op. Weet nog niet of ik ga investeren in een nieuwe machine (deze kreeg ik ooit van mijn moeder).
Heb deze kimono op mijn Husqy gemaakt
Stof ook weer van de kringloop 
En als laatste… mijn nieuwste stofje van de kringloop waar ik weer een Maya Ruffle Dress van wil maken (maar nu met een minder wijde hals haha). Hij hoort dus echt een oversized tent te zijn en het lijkt me echt de heerlijkste zomerjurk ooit 
 Die blauwe stof is toch een beetje tuttig en niet helemaal mijn smaak, dus ben benieuwd of ik dit voor elkaar ga krijgen op mijn vintage machine haha.