Kleurplaten 'ochtendgloren' van Hanna Karlzon

Heel mooi! Ook hoe je de handen ingekleurd hebt.

Dankje, ik vind die van jou ook heel tof geworden. Toen ik las dat je met Ecoline en waterverf wilde beginnen had ik spijt dat ik met potloden begonnen was.

Ja dat vind ik ook zo leuk! Al die verschillen <3

Ik heb hem af maar mijn dochter wilde ook meedoen en dus wacht ik nog even op die van haar. Hopelijk morgen.

4 likes

Af!

21 likes

Wauw, wat mooi! Mag ik vragen met war voor stiften je kleurt?

Ik kan vandaag eindelijk printen. Kan niet wachten om te beginnen. Nu nog fijne pennen/stiften vinden want ze zijn leeg aan het gaan.

Het voelt alsof ik pronk met de veren van @Fenayi, aangezien ik dit van haar heb haha. Maar het zijn de twin markers van de action

2 likes

Haha, dankje! En @Fenayi goeie tip. Ik ga even kijken of ze er nog zijn.

De bovenste is van mij:


En deze van mijn dochter:

27 likes

Zo mooi! Heb ze in nog geen één action gevonden. Weet iemand of ze nog in het assortiment zitten?

Ik heb net nog bij de action wat nieuwe kleuren (metallic!) gehaald. Dus ze zijn nog in het assortiment.

1 like

Hier ligt het ook de hobbyspullen.

1 like

Ik vind jullie creaties zo mooi!! En echt heel leuk om te zien hoe iedereen andere keuzes maakt. Ik ga nu ook eindelijk beginnen :grin:

Oh zo mooi! Ik moet nog even tijd vinden om ze te printen, maar heb er nu al zin in!

Klaar! Ik krijg de kleuren niet heel goed op de foto, het zit een beetje hier tussenin:

5 likes

Vol goede moed begonnen. En halverwege toch even de moed verloren :sweat_smile:

5 likes

Mijne is ook af! Wilde de huidskleur lila waterverven met ecoline stiften, maar dat is een beetje te nat en te licht geworden uiteindelijk. Wel echt leuk! Ik wil er nog 1 :grin:

7 likes

Ik had de kleurplaat bijna af maar opeens kreeg ik allemaal vlekken. Heb het maar weg gegooid kan nu weer opnieuw beginnen😅

De tweede is ook klaar!

4 likes

Tweede ook af!

4 likes