Kleurplaten 'ochtendgloren' van Hanna Karlzon

Vanuit het topic ‘kleuren voor volwassenen’ is een aantal kleurplaten afgesproken om te maken. Om niet dat topic vol te spammen, kunnen de ingekleurde kleurplaten in dit topic geplaatst worden.

4 likes

Nou, dan trap ik maar af! Het papier is niet heel dik, dus soms is er wat kleurverschil, maar ik ben er wel tevreden mee!

20 likes

Dit is die van mij!

Helaas is de huidskleur niet helemaal egaal geworden… had nieuwe markers besteld en blijkbaar werken die een beetje vlekkerig.

20 likes

Ik ben eigenwijs, mag ik ook iets met waterverf/ecoline doen?

Why not!

1 like

Mijn printer heeft de plaat geen recht aan gedaan dus nu ga ik er maar een echt monnikenwerkje van maken!

7 likes

Was hier ook zo, inderdaad. Ga ik misschien ook doen!

Heb er minder dan 2 uur over gedaan, vond het superchill om te doen en dit is het eindresultaat (tot nu toe, dan)

Would recommend (0.05 fineliner gepakt)

17 likes

En nu in grijstinten inkleuren!

Oeh, dat zou wel cool zijn! Maar ga toch voor kleur denk ik (of was je sarcastisch?)

Haha nee ik bedoel het serieus! Ik denk dat dat echt heel mooi kan zijn. Maat ik vind kleur zelf ook nog leuker nu dus ik ga het over en tijdje wel proberen.

1 like

Tof, ben benieuwd!

1 like

Ben ook maar begonnen

7 likes

Na wat ruzie met de printer ga ik vandaag ook beginnen.

Tips over hoe dit goed te printen zijn welkom blijkbaar snap ik gewoon niet hoe t moet

Ik heb de mijne ook geprint! Net op werk haha was blij dat niemand er bij stond, toch een beetje knullig om uit te leggen. Hoop vanavond lekker te kunnen beginnen!

1 like

Graag gedaan! Deze komen dus uit boeken van hanna Karlzon, dus mocht je er meer willen… :stuck_out_tongue:

1 like

21 likes

14 likes

34 likes