Komende week (of week later? moet nog afspraak maken) gaan ze 1 van mijn 2 ratten opereren. Ik vind het zo spannend want nog nooit een rat gehad die geopereerd moest worden. Ik ben al wel over de schrik heen van de kosten maar hoop zo dat alles gaat komen met de 2 hechtingen.
Wat is er aan de hand denk je misschien. Hij heeft al maanden 2 kleine bultjes die echt mega langzaam tot niet aan het groeien waren (buik en zijkant), toen ik de situatie uit had gelegd over de telefoon zei de dierenarts toen kijk het even aan maar inmiddels was het nu wel duidelijk dat die op zijn zijkant toch een best kleine abces is die open is gebroken en niet weg gaat.
Ben er woensdag mee naar de dierenarts gegaan. Abces was goed gegokt maar bij het kleine bultje bij zijn buik denkt hij niet aan tumor gelukkig. Ik kreeg voor een week antibiotica mee voor die kleine abces maar aangezien ik geen verbetering zie moet hij het eruit snijden en dan gaat die meteen dat op zijn buik ook maar doen zei die.
Als ze die kleine abces niet eruit gingen snijden bleef dat op zijn buik eerst wel zitten want hij vond het niet zo spannend eruit zien maar goed als hij toch al onder narcose ligt zei die. Spannend.
Zullen gelukkig geen grote hechtingen worden.