Kopen zonder kijken

Wel een lekker budget over voor de verbouwing

Ja! Dat valt mij ook steeds op. Snap niet wat zij zichzelf aandoet door met zo’n man te zijn hihihahahahohoee

4 likes

Heeee mijn wekelijkse migraine-trigger is er weer hoor.

3 likes

Nou als de buren naar jou moeten luisteren, dan mogen de buren ook wel drummen, vriend.

7 likes

Hoor liever een drumstel dan hahahahhahaegeeehehehe

5 likes

Hahah ze zijn langs het huis gereden stiekem. Zeker op zijn initiatief.

En die geluidsisolatie omg!

2 likes

Maar nu gaan ze dus langs het huis rijden en weer redenen zoeken om iets niet te doen. Snap gewoon niet waarom ze verhuizen als je twijfelt over alles en dan al helemaal niet dat je aan dit programma mee doet.

4 likes

Hij is wel opgehouden met lachen :+1:

3 likes

Hahaha zij blijft echt een Klikbeet- of Toren C-type.

3 likes

Cringe Roos

1 like

Ik kijk gewoon nog een keer mee! En natuurlijk even nieuw trapje nog

Nu giechelt hij zenuwachtig

1 like

Hahaha die gietvloer sponsor was echt groot in beeld.

3 likes

Gietvloer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind Pien trouwens heel mooi. Beetje Saoirse Ronan.

10 likes

Ik snap dat je een hoop geld erin steekt en dat het een risico is omdat iemand anders alles beslist maar waarom zeuren al die mensen en zijn ze wel zeikerds af en toe terwijl ze gewoon in een kant en klaar huis kunnen stappen? Dat is toch een luxe hoe je in deze huidige markt een prachtig huis krijgt?

3 likes

Vind het soms bij een industriƫle woning, een loft ofzo, wel mooi. Maar meestal gewoon ongezellig en klinisch

2 likes

Ik vind het heel erg VT Wonen, iemand die ik ken heeft een heeeele lichtgrijze gietvloer over de hele benedenverdieping en dat is echt wel impressing, als ik dan thuis kom vind ik ons huis heel druk met een houten vloer en een deel tegelvloer etc. Maar ik vind het bij ons wel veel gezelliger.

1 like

Mijn zus heeft dit ook en het leek me zo ongezellig enzo maar ik vind het bij hun wel heel mooi. Wel in combinatie met groot kleed en veel vintage

2 likes

De verkoop van de eigen woning wordt dat dan ook door Alex gedaan?