Op verzoek van @Enthusiasm praat hier mee over Kopen zonder kijken.
Extra kindje en visgraatvloer check.
Op verzoek van @Enthusiasm praat hier mee over Kopen zonder kijken.
Extra kindje en visgraatvloer check.
Ik vind dat kantoor van die makelaar er altijd zo troosteloos uitzien
Ik vind het helemaal niet spannend als er een koppel is met een budget van 600.000.
Nee klopt, was nog een “wat als”
Haha die tuinslang in de douche
Wacht maar…
Ik zou Wassenaar dan loslaten als je dit ervoor moet kopen
Lekker budget wel. Wat doen deze mensen en hoe oud zijn ze? Heb het begin gemist.
Ik ben dit programma echt aan het bingen de afgelopen week, heb alles achterstevoren gekeken dus ben nu als laatste bezig met seizoen 1 Echt verslavend!
Ja dat zei die makelaar ook toch? Dat als ze 20 huizen hebben bekeken en er was er 1 die voor een van de 2 een beetje voldeed dat ie zich dan wel zorgen maakte ofzo
Ahh leuk dit topic. Ik ben echt fan van dit programma geworden, weet niet wat de ‘lockdown’ allemaal met me doet. Maar ik dacht ook dat het een makkie zou worden met zo’n budget, alleen dat valt dan toch nog wat tegen geloof ik.
Ja ik huil want ik ben ook op zoek naar een rijtjeshuis in een stad. Maar goed hier (in deze buurt/wijk) krijg je voor 650 wel echt veel meer. Wou dat ik dat budget kon besteden.
Wat een geld joh voor een rijtjeshuis. Ik vind het niet bepaald likeable mensen trouwens, zo vlak.
Yesss mn favoriete programma, laatst alles gebinged op Videoland en nu bij, dus kijk nu op tv.
Wel mooi budget, ben benieuwd! Verwacht er wel een aardige kast van een huis van, maar ken de markt in Wassenaar ook niet echt haha
En er is ook een Australische versie toch?
Jaa toch een klushuis. Heerlijk. Nu al zin in de reactie als dit het wordt en dan toch veel werk is.
Omg die birkenstocks
Ik loop achter op jullie haha. Maar ik vind dit echt heerlijk om te kijken maar zou er echt nooooit aan mee doen.
Maar met zo’n budget zou je toch wel een huis moeten kunnen vinden ?! Al weet ik hun eisen nog niet haha
Als ze deze doen, wordt deze aflevering de Bob-show, kan hij helemaal los! Love Bob
Wat slecht dit