Kopen zonder kijken

Op verzoek van @Enthusiasm praat hier mee over Kopen zonder kijken.

Extra kindje en visgraatvloer check.

13 likes

Ik vind dit programma geweldig!

Zag ook al de zwarte keuken op het moodboard

2 likes

Ik vind dat kantoor van die makelaar er altijd zo troosteloos uitzien

3 likes

Ik vind het helemaal niet spannend als er een koppel is met een budget van 600.000. :roll_eyes:

7 likes

Ze is nog niet zwanger nu toch?

Wel een ruim budget!

Nee klopt, was nog een “wat als”

1 like

Haha die tuinslang in de douche

2 likes

Flinke prijzen al voor een “rijtjeshuis” waar nog zoveel aan gedaan moet worden

2 likes

Wacht maar


2 likes

Haha, ja vaak komt dat halverwege de aflevering

Ik zou Wassenaar dan loslaten als je dit ervoor moet kopen

1 like

Lekker budget wel. Wat doen deze mensen en hoe oud zijn ze? Heb het begin gemist.

Ik ben dit programma echt aan het bingen de afgelopen week, heb alles achterstevoren gekeken dus ben nu als laatste bezig met seizoen 1 :sweat_smile: Echt verslavend!

4 likes

Ja dat zei die makelaar ook toch? Dat als ze 20 huizen hebben bekeken en er was er 1 die voor een van de 2 een beetje voldeed dat ie zich dan wel zorgen maakte ofzo

2 likes

Ik vind die prijzen echt bizar voor een rijtjeshuis

3 likes

Ahh leuk dit topic. Ik ben echt fan van dit programma geworden, weet niet wat de ‘lockdown’ allemaal met me doet. Maar ik dacht ook dat het een makkie zou worden met zo’n budget, alleen dat valt dan toch nog wat tegen geloof ik.

4 likes

Ja ik huil want ik ben ook op zoek naar een rijtjeshuis in een stad. Maar goed hier (in deze buurt/wijk) krijg je voor 650 wel echt veel meer. Wou dat ik dat budget kon besteden.

Wat een geld joh voor een rijtjeshuis. Ik vind het niet bepaald likeable mensen trouwens, zo vlak.

3 likes

Yesss mn favoriete programma, laatst alles gebinged op Videoland en nu bij, dus kijk nu op tv.

Wel mooi budget, ben benieuwd! Verwacht er wel een aardige kast van een huis van, maar ken de markt in Wassenaar ook niet echt haha

En er is ook een Australische versie toch?

1 like