Kopen zonder kijken

Jaa toch een klushuis. Heerlijk. Nu al zin in de reactie als dit het wordt en dan toch veel werk is.

2 likes

Omg die birkenstocks

3 likes

Jahoor, budget…

Ik loop achter op jullie haha. Maar ik vind dit echt heerlijk om te kijken maar zou er echt nooooit aan mee doen.

Maar met zo’n budget zou je toch wel een huis moeten kunnen vinden :astonished:?! Al weet ik hun eisen nog niet haha

Ik vind die 2 ton budget om te verbouwen ook erg veel. Deel van die kozijnen zagen er gewoon als dubbelglas uit. Waarom moet dat er dan zeker uit

Als ze deze doen, wordt deze aflevering de Bob-show, kan hij helemaal los! Love Bob

7 likes

Wat slecht dit

Ja geen idee, hij zei iets van dat het goedkoop dubbelglas was? Voor mij is alle dubbel glas een pot nat, haha

1 like

Dit had ik niet zien aankomen

Sure jan

3 likes

Dit is ook in coronatijd toch? Vorige aflevering nog heel strikt maar nu niet echt

1 like

Ik weet wel dat daar best wat verschil in zit, maar dat zie je dan ook zeker wel in de prijs van die nieuwe ramen. Maar als ze toch 2 ton hebben doen ze sowieso alles. Bij dit programma wordt geloof ik iedere euro die ze mogen besteden ook daadwerkelijk besteed. En het liefst nog een paar duizend meer

Ik vind ze echt niet zo sympathiek

3 likes

Vind ze een beetje verwaand overkomen ofzo

7 likes

Wat doen deze mensen eigenlijk, dat ze dit te besteden hebben?

4 likes

Een huis verkopen in Wassenaar

7 likes

Ik vind ze ook erg verwend en een beetje saai, typisch zo’n stel dat wild wordt van stalen deuren en een pvc visgraat

10 likes

Ik stelde echt met deze vraag aan mn vriend haha. Jammer dat ze dat meestal niet vertellen. Maar ze hadden ook hun huis met flinke overwaarde verkocht toch?

Ja of in kopen zonder kijken terminologie “leuk verkocht”

2 likes

Ik voel me aangesproken met mijn pvc visgraat vloer en staal-look deur haha. Maar verder heb ik wel persoonlijkheid hoor :yum:

2 likes

Hahahaha ze is zwanger, bingo

10 likes