Laat hier je pantoffels zien

Omdat pantoffels het leven chiller maken. En nu het weer wat kouder is buiten zijn pantoffels weer perfect om thuis lekker te dragen. Kan niet zonder.

Ding op voet

Gaasje is omdat ik een brute oorlogswond heb. Nee grapje heb mijzelf kapot gekrabd, stomme ik. Wel beetje veel tape haha maar moet wel vast blijven zitten met sokken aan en in bed.

9 likes

Dit komt p.o. haha, ik ben gewoon een crazy pink lady. Alles moet roze zijn lol. Mijn sloffen komen ook van de Primark trouwens, vorige week gekocht… 5 eurries.

Per ongeluk. Nice ook jonko hier.

2 likes

Dit zijn de mijne, van Texel.

8 likes

Woolwarmers

6 likes

Ik heb geen pantoffels, ik wilde alleen maar ff zeggen @Fenayi dat ik het geweldig vind dat jij snachts op onmogelijke tijdstippen de meest random topics opent.

7 likes

Ik heb alleen de pantoffels van m’n kind op foto haha

27 likes

Awwww, daar gaan m’n eierstokken weer :upside_down_face:

4 likes


Heb altijd iets van sloffen aan.

15 likes

Die flamingo’s zijn zo leuk!

(Ik had vroeger ook van die mega pantoffels altijd, honden/konijnen/etc. Ben regelmatig op m’n muil gegaan daarmee haha.)

3 likes

Haha aah dankje. :heart:

1 like

En dan heb ik nog een paar eenhoorns maar daar heb ik even geen foto van. Heb echt een zwak voor sloffen. Als ik ergens schattige zie wil ik ze het liefst allemaal meenemen.

13 likes

Ja echt heerlijk. Mijn vriendinnen hebben ze ook gekocht en zijn ook helemaal fan

1 like

Met dank aan @Fenayi de Primark sloffen, haha.

10 likes


Saai en kapot maar boeieee

3 likes

Saai en heb ze al jaren, maar waren cheap en zijn door hun harde onderkant ontzettend praktisch

2 likes

een like voor alle pantoffels hier! :heart_eyes:

@Hyde dit vind ik wel een topic voor jou

image

Dit zijn de mijne, maar de katten zijn bang voor de belletjes dus ze liggen te… versloffen hehe

10 likes

Helemaal zin om sloffen te kopen binnenkort. Heb zelf simpele sloffen van vorig jaar maar hou van nieuwe sloffen.

1 like

Lopen lekker he? :heart:

1 like