Die arme man bedoelt het zo goed, maar snap dan niet dat hij haar signalen niet oppikt
Hij is een echte gentleman
Ik ga nu pas kijken maar idd hahah oh dat zingen wat awkward
Ik kijk het net terug, maar vind die jonge jongen wel een beetje een natte tosti hoor. āga maar zitten en mooi zijnā. Nee dankje. Hij bedoelt het goed, maar het is alles wat er omheen hangt.
Edit: oooo god hij gaat zingen. Ik was van de stoel afgerold van ongemakkelijkheid
Weekend inluidenš
Nouu ik dacht na zijn lofzang kan zij bijna geen nee meer zeggen. Maar ze kan het wel
Oeffff dacht al dat ik alleen keek haha! Ja Bert ging er wel vol voor, vraag me af of hij die signalen op had gepikt hoor
Ik kan me gewoon niks meer van hun herinneren van gister? Ik dacht ff huh heb ik gister wel gekeken? Maar ja, dat wel
Ojaaa deze man⦠ik vond hem niet zo leuk.
Wow is zij 70, holy shit. Zij ziet er goed uit
Ik keek nog niet toen hij er vorige x in zat. Maar zei ie nou ik ben ard ik hou van hard?
Hahaha ehm het zou allebei kunnen zijn bij hem š„²
Nou enerverende aflevering haha. Hopelijk meer leuke momenten na het weekend
Lekker in zān blote pielemuis op de bank
Haha ja die blokjes zag ik ook. Bijzondere man.
OkĆ© ik ga het nu terugkijken. Shit ik mis āsamenā met jullie kijken wel hoor.
Arme Bert haha hij begrijpt de hints echt niet. Ik vind hem ook wel een beetje een slome ofzo, al lijkt het me wel een lieve man.
Jesse en Marijke⦠Hij maakt van die lame grapjes pff. Ze gaat er wel voor in haar rode setje.
Linda en Ard, wat ziet zij er goed uit idd! Ik heet Ard ik hou van Hard⦠ja no comment.
Ik vond die onderbroeken wel echt leuk van haar, gewoon beetje grapje. Weet alleen niet of ik Ard zo leuk vind. Linda wel.
Wat een plottwist, Ard met zn blote op de bank en Linda wil naar huis.
Joe nieuwe week
Hij komt over als een tierlantijn
Linda wil seks
Ik vind altijd die oudere stellen die zo seksueel flirten ofzo een beetje awkward. Echt stom eigenlijk want bij jongeren heb ik dat niet haha
Althans ik vind alles in dit programma awkward maar minder ofzo
Huh ik dacht dat dit pas de tweede dag was bij dat jonge stel? Ze hebben toch 5 dagen ofzo? Omdat ze het de hele tijd over āde laatste avondā hebben