Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Haha ik dacht al; oh joh smaken verschillen want vind hem helemaal niet sympathiek.

1 like

Hahha oh nee mijn type absoluut niet

@Twijfelkont is dit de jongen die je kende,met het andere koppel dat bijna met ruzie het huis uit gaat??

Ja ze mocht wel een tikkeltje ordinair zijn zei hij. Die vrienden van haar voldoen iig. Die jongen met zijn ‘nou spring erop dan!’

1 like

Nou idd! Jeetje haha

Het record aantal vragen Vind je me leuk in 24 uur hahaha

2 likes

Moest hem nog even terugkijken, maar nee deze is het niet! Weet wel dat degene die ik ken echt heel binnenkort op tv komt haha. Ben zooooo benieuwd naar jullie commentaren dan. Heb hem zelf laatst nog gesproken trouwens ook, was wel leuk om wat inside information te horen over het programma

1 like

Ben echt benieuwd! Hoop dan niet dat hij door het hele forum wordt afgebrand en dan achteraf blijkt dat het DE man is haha

2 likes

Ik was even helemaal into de Tempa recap van Fawry dus schakel nu pas in. Maar nog niks gemist zie ik alleen dat nu haar familie weer belde, van Yaimy.

Ik vind hem een beetje lijken op Rene van Dumpert

Wat een lul

3 likes

Nou idd wat een hork zeg

Wel de lusten niet de lasten

Goede contour wel

Ah vind wel jammer voor Katherine dat hij zo lomp is

Ik vind haar wel erg naar bevestiging zoeken hoor. Vragen of hij vindt dat ze minpunten heeft, nu zeggen dat ze verwachtte dat hij wilde verlengen

1 like

Jaaaa ok dat wel al kan ik die onzekerheid ofzo ergens nog wel voorstellen als je iemand niet kent. Ik vind hem wel echt heel lomp reageren.

Vind eigenlijk wel dat ze zijn hork opmerkingen goed oppakte

1 like

Ja dat vind ik ook. Zeggen dat ie het vervelend vindt als ze huilt enzo

1 like

Ah leuk dat iemand zich voor haar heeft aangemeld, dan weet je al bijna zeker dat ie leuker is dan de idioot die ze vorige x had

3 likes