Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Is het nu inderdaad zo dat ze verplicht moeten zeggen dat ze corona getest zijn? Weten we dat al van insiders

Nee dat is niet verplicht om te zeggen zover ik weet! Wel verplicht om iets te zeggen van: nou de 24 uur zitten erop

1 like

‘nou dan ga ik m’n spullen maar pakken’

1 like

Ookal schreeuwt ze soms wel eens hahah

2 likes

Guten abend hahahahahahaha

3 likes

Eerlijk is eerlijk, het is wel weer eens leuk om naar te kijken ipv zo’n stijve date

2 likes

Valt me wel tegen als Margot en Roy niet gaan French kissen

Hahahah. Wat niet is kan nog komen

Edit; net als de vlinders

1 like

Les papillons

2 likes

ik dacht wat voor beweging maakt hij joh

2 likes

SCHMETTERLING🤬

2 likes

Ohhhhh ze zei t echt

Haha ja vet lullig!

Hahaha oké wat inside info; ze bedoelde het totaal niet lullig. Hun date was constant op die manier opmerkingen en grappen maken

Nu ik veel meer weet van hoe het ging valt nog veel duidelijker op hoe ze zo’n beeld extra kut neerzetten :joy:

Aaah ja dat geloof ik best. Soms heb je met iemand zo’n vibe en dan kan het voor anderen of idd door de edit in zo’n programma echt lullig overkomen. Ik vind ze verder wel leuk samen! Tot nu toe dan hahah

1 like

Ja ik vind het tot nu toe ook leuk bij hun, maar die opmerking is wel weer misleidend gemonteerd dan. Ik vind sowieso dat ze veel meisleidend monteren

2 likes

Ja idd. Net als dat het zo raar was van die date vandaag dat hij zei dat hij het leuk en gezellig vond en dat ze veel hadden gelachen, met dat meisje dat zei dat ze zich bij hem ongemakkelijk voelde (ik weet de namen niet meer). Van dat leuke gezellige lachen hebben we verder niks gezien.

2 likes

Maar als alle dates zou leuk zijn bij de XL dan vind ik het het wel waard om te kijken haha

1 like

Ahh the poppies :heart_eyes: vind ik al jaren zo’n leuk liedje! Vroeger altijd met een vriendin met uitgaan keihard meezingen haha

Aaah wat jammer, vond ze zo leuk samen!

1 like