Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

‘wat goed van jou’
:roll_eyes::roll_eyes:

1 like

‘Dan mag je nu je handen wassen’

:face_vomiting:

2 likes

Hahaha wat een gezelligheid! Moet gewoon hardop lachen om dit gebekvecht.

1 like

Oooh wat erg die oudjes. Die halen het slechtste in elkaar naar boven.

1 like

Het is gewoon nog geen seconde gezellig geweest bij die twee :joy:

Vind die anderen wel cute

2 likes

Ja ik ook

Ik ben benieuwd of die oudjes dan degene zijn die met ruzie vertrekken @Twijfelkont

1 like

Pfffr die Irma is ook vervelend hoor. ‘zoek je een man?’

‘aan mij ligt het niet hoor’ zegt ze dan…

Ik kijk nu terug maar dat oudere stel idd hahaha hij zeikt want hij wil niet in gips en zij hoort hem wel en zegt ja en gaat gewoon door met haar verhaal.

Ik hou niet van die flauwekul hahah jeetje echt een mismatch.
Ze vind het lullig ook nog whahah hem helemaal afkraken.

1 like

Oh ik dacht eerst die man is een hork maar die vrouw is nog erger joh. Ze dwingt hem gewoon.

1 like

Haha die Evert is ook een aparte, maar hij had al direct door hoe hij Irma terug kon irriteren nadat hij door haar geïrriteerd raakte :joy::joy:. Vind het heel grappig

1 like

Hahah heb hem eindelijk teruggekeken. Wat een ellendige date zeg. Beide erg! Zij is niet de aardigste, maar Evert heeft ook echt 0 moeite gedaan. Denk wel dat deze mensen bedoeld werden met dat ze bijna met ruzie uit elkaar zijn gegaan, want zag het net buiten bij hun hard regenen en ik weet nog dat die dag dat zij eruit kwamen, en Maarten dus in dat huis, dat het echt mega hard heeft geregend omdat ik toen 20 minuten erdoorheen moest lopen :joy:

Andere stel is wel super lief en ook wel echt leuk om naar te kijken

2 likes

Joehoe

1 like

Zij negeert hem gewoon ook compleet hè

1 like

Ja er zit echt geen rem op

Edit; en zo alles bepalend voor de ander

1 like

ja hallo NIVEA

1 like

FLAUWEKUL

1 like

Wat heeft ze het goed gedaan hè

1 like

Nou maar ik snap haar ook wel, ze heeft wel veel dingen geprobeerd en hij deed erg bot terwijl zij wel semi aardig bleef

3 likes