Ik zou zeggen ga lekker in je eentje de boel droogtrekken, ik neem nog een zak chips doei
Ah op die manier!
Neemt 'ie wel heel serieus ja hahah
Hij gaat er vandoor. Kan die weer lekker naar zijn eigen sportschool
Aha dus hij wil fietsen/spinnen, maar zij niet
Dus ze doen weer wat zij wil
Hoe moet hij ooit iets laten zien als zij overal doorheen tettert ook
hahahah hij zegt net ja ik ga niet zo’n kaart schijven… En heeft zij zo’n kaart geschreven haha
Haha love it dat hij zegt ik ga nu niks zeggrn/schrijven over ‘lieve date’ want we moeten nog maar zien of we elkaar lief vinden
Hoe intens Magnolia dan ook mag zijn, ik vind haar date echt een engerd. Beetje afdwingen om in dat bed te slapen terwijl zij al meerdere keren haar grenzen qua afstand heeft aangegeven, en er de volgende dag weer over zeiken.
Iemand ook LLDL XL gezien? Bij aflevering 1 dat meisje lijkt super dronken hahaha als ze met die vis staat te communiceren.
Hehe die geeemie
Oké kan er aub een keer een les croissant schrijven komen. Waarom weet niemand hoe je krwasant schrijft
Met een Q Hahaha
Haha tering vals met die gitaar
Maar zij had ook gewoon op de bank gekund toch? Volgensmij wou hij gewoon in een bed slapen, niet met haar. Alleen zij had hem direct naar de bank verwezen.
Volgens mij was dat ook niet zo serieus haha
Zo iemand moet echt met zijn tengels van mijn poten afblijven hoor haha. Word al ongemakkelijk als ik er naar kijk
Hahah ik zat ook al te cringen
Snap niet waarom die vrouw zo graag aan zijn voeten wil zitten.
En dan vervolgens iets terug verwachten? Denk dat die vrouw teveel verwachtingen van hem heeft
Dit is al de tweede keer dat ze vraagt of hij zich aangetrokken voelt
Dit komt echt over als zo’n dronken gesprek in de kroeg haha. Wel gezellig, maar denk wel dat Dennis er anders in staat dan Floor