Of naar zijn huis
Hahaha ja wtf die had ie al bij zich???
Wooow haha, lekker hard van stapel
Die was dronken joh
Theedoeken weg, alles is wegā¦
Haha het lijkt me zo naar als je lldl date een recente date van een goede vriend of vriendin van jou blijkt te zijn
Haha ik zag het al op fb, vind het wel echt grappig, maar voor hun ook wel genant denk ik 
Ja mega ongemakkelijk als het nog een beetje bezig is!
Oeee haha awkward
Volgens mij vindt Michael het ook niet zo leuk. Iig dat leek zo in de preview van morgen
Zo ik heb teruggekeken
- Dacht dat ik soms lomp kon zijn, maar wat is zij onbehouwen zeg haha jeetje
- oeh geile blik van de dj na dat proosten met die rosĆ© hoor met expres over zān lippen likken. Thanks but no thanks
- geef die meid een watertje please, maar ben er nog niet over uit of ze echt zo druk/dronken/luid is of dat het ook grotendeels show is
- hahah okĆ© ik heb je bief vond ik wel grappig. Maar weer mijn vraag of je al zo snel kunt bepalen of je een relatie samen wilt en dat ook meteen āhebtā dan dus⦠je kent elkaar alleen vanuit dat huis. Ja is intens, maar ik vind de omgeving van iemand ook altijd wel veelzeggend
- ok niet zo hard zeiken op borsthaar en over je make up troela, en even rustig please
- okƩ kut voor je met je kater, hou je even in op tv. Maar goed eigen schuld
- wel awkward met die bekende date, vooral dat telefoongesprek. Zeg er idd even wat van ipv het te negeren want echt what are the odds dat dit überhaupt gebeurt. Denk dat die vriend zich uiteindelijk ook weer kut voelde (die wendel) aan dat voorstukje van morgen te zien⦠the juiceš¬
Kittig vrouwtje hoor
Daar ga ik nie op ligge
Ja wtf terwijl ze zelf ook 26kg was afgevallen
Ja echt wtf. Lekkere reactie
??? Ik snap niks van Martha
Wat een vreselijke vrouw. Hele nare en negatieve sfeer brengt ze mee.
Hij lijkt me een prima vent wel!
Hoezo ja? 
Zij is echt onaardig gewoon
Ohhh en nu zeuren