Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Oh nou die appjes vind ik weer een beetje lullig. Ik vind het serieus best een leuke vent haha

4 likes

Ik snap nooit dat mensen zulke sneren appen als je weet dat het uitgezonden wordt?

6 likes

Nou idd, hij ziet dit wrs ook terug :rolleyes:

1 like

Nou, als ik de Instagram van lldl mag geloven, gaat het nog wel gezellig worden in de hottub tussen die twee😬

4 likes

Zozo

3 likes

Zoooo haha wat een televisie op dit tijdstip

2 likes

Het lijken wel Barbie en Ken joh.

Zou ze dit kijken met haar dochter? Haha

1 like

Dit zijn toch heftige opdrachten zošŸ˜‚

Haha en 10 minuten geleden ging ze hem niet zoenen vandaag

2 likes

Dat klonk als… Handjes niet boven de dekens

7 likes

Haha nee zeker niet

Hij kan dit vanuit bed toch allemaal horen?

Dit deed me echt denken aan Ɣlle films en series waar mensen iets privƩ willen bespreken en dan 30 cm van de anderen gaan staan.

4 likes

Nou idd hahah heel raar

Ik kijk nu pas terug maar ze hebben toch gewoon gesekst

3 likes

Ja dat was wel overduidelijk, haha. Eerst gemeen over hem appen en je daarna laten betasten in de hot tub :ok_hand:t3: Zij gaat denk ik niet verlengen, altijd dat gezeik over ambities en doelen, volgens mij zit zij daar alleen maar voor meer volgers.
(Ja ik judgde haar al meteen bij de intro toen de voice over zei dat een van haar favoriete dingen ā€˜gek doen met haar dochter op social media’ was, wtf.)

2 likes

Help bij mij staat in de gids geen lange aflevering voor vandaag, iemand die hier meer van weet?

Ik ook :raising_hand_woman:t2:

1 like

Wakker geschud ahahaha jeetje ze doet alsof ze de ultimate powerwoman is met de goals in haar leven.

1 like