Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Fotoboeken van kerst maken

Oh joh ahahah ergens wel schattig maar ik zou ook geen 20 boeken willen doorkijken

Geen zin om erop te kruipen? Dacht dat ze dat al had gedaan? Of waren dat die andere?

1 like

Nee zij was ook na 1 blz ofzo al klaar :joy: was ook echt raar dat hij midden in hun gesprek weg liep om die boeken te pakken

Jeetje die vrouw geen zin om te knuffelen of iets. Uhm wat deed ze gisterenavond dan.

1 like

Haha nee dat was zij. Zo voorspelbaar.

1 like

Oh god hahah wat een neppe meid

1 like

Ja gisteravond dacht ze daar heel anders over

1 like

Gevalletje je tegoed voelen als een ander

2 likes

Echt LOA die vrouw, brr

1 like

Jezus wat een simpele ziel die Marco.

1 like

Hij was bang voor een biertje?

1 like

Jeetje en deze man is ook een gevalletje hoor

1 like

Geen hoogvlieger? Ik dacht dat dat betekende dat iemand niet bijster intelligent ofzo is. Of heb ik het nou fout?

Oh het betekent dat iemand niet echt veel talent heeft? Naja hij zoekt dus iemand die geen hoogvlieger is ahahha

En Sylvia wint een Oscar voor deze acteerprestatie dat ze nog slaapt.

2 likes

Nee !! Ik geloof in mij komt weer !! Me fave

1 like

Hè maar er zouden zes XL-afleveringen komen en er zijn er pas drie geweest? Wat is dit voor ongein :triumph:

En @Luipaard zei net dat het wel zou komen dus hoop dat dat klopt, want hallo hoe weten we anders hoe het met die koppels is afgelopen? Paniek in de tent hoor hier.

Ja vind het ook raar

Huh wtf ik dacht dat ik op fb promo filmpjes zag voor xxl vanavond, maar waren blijkbaar van vorige week :sob: sorry voor de misleidings @Sax ik ben zelf heel teleurgesteld hierover

1 like

Was dat die rare blije man die toen bij zo’n terugblik stukje bij haar thuis was met haar kinderen erbij en dat we dachten dat hij een aanzoek ging doen maar thank god deed hij dat niet? Met donker haar?

Denk dat ze beter af is zonder hem hahaha

4 likes

Ik kijk ook sinds een paar dagen! Super leuk om mee te kunnen praten :slight_smile:

Ik vind het echt sneu voor Sylvya! Dan bereidt je je voor op de date, weet goed wat je wil en dan krijg je een man als Marco… vast aardige man, maar er zit echt weinig in :grimacing:

En die Robbie die verplicht z’n doelen op moest schrijven. Leken inderdaad echt totaal andere types!

2 likes