Volgens mij niet echt!
Bijzonder dat zij alles zo bij hem neerlegt, laat jij maar eens zien hoe je mij verwend blabla, nou eh, je mag zelf ook wel je best doen toch?
Volgens mij niet echt!
Bijzonder dat zij alles zo bij hem neerlegt, laat jij maar eens zien hoe je mij verwend blabla, nou eh, je mag zelf ook wel je best doen toch?
Ja echt! En dan moet hij maar gokken wat zij wil (verwacht?) want je kent elkaar niet
Heerlijk spontaan ook allemaal ja. Sorry ben ziek dus kan alleen maar nors doen en mopperen op alles
Eyyy romanties nep lotussen in de vijver
Ik zie bij dit stel echt niks leuks of gezelligs maargoed ze vinden elkaar wel leuk dus dat is goed
Ik word een beetje ongemakkelijk van hun kusjes maar voor hun is het wel heel leuk dat het zo’n match is
Nee voor mijn gevoel zien we bij hun vooral ongemakkelijke stiltes hahaha
Ja precies dat heb ik dus ook
Lijkt me echt awkward om als vriendin van op bezoek te komen zo
Oh god dit vind ik ook wel ongemakkelijk ahahaha Sharona en… ik weet zn naam niet
Ahh verjaardagsfissa haha dat vond ik ook weer zo leuk
Hij probeert haar dood te kijken of wat is dit?
Jaa hij is wel heel lief denk ik. En ik vind haar ook wel heel leuk enthousiast enzo ze is alleen soms een beetje too much.
Ik heb een paar dagen niet gekeken maar is die Sharona een oude bekende oid? Ze komt me zo bekend voor.
Ja omg hij lijkt wel obsessed
Leuk zo’n glas
Ja zij is eerder geweest, ging ze direct na binnenkomst bodypainten in badkleding
Ohhhh hoe had ik dat kunnen vergeten, dat leek me echt horror toen. Thanks!
Oké ik neem terug wat ik over haar zei, vind dit echt leukerds allebei
Heftige dirty talk