Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Haha ik lust ook geen koffie en kaas beperkt. Maar alcohol maakt alles goed hoor :thumbsup:

1 like

Hij kan er niks aan doen, maar dat koppie. Net een 16 jarige

Denk dat ze dat gewoon doen uit een stukje vriendelijkheid. Gaat dan net te ver om te zeggen dat het helemaal kut was haha.

Ik vond dat dansen wel awkward, alsof hij dat meteen even wilde showen. Voelde als uitsloven ofzo.
Die vrouw lijkt me nogal dominant…

2 likes

Niet vanuit je eerste indruk afgaan? Ok

Edit: wow weer iemand die terugkomt! Benieuwd of dit ook weer een match wordt. Ooooh die man was zo lief

Ja en die wil dan tegengas hoe verwacht je dat te krijgen van iemand die je net een paar minuten kent, alsof ze dat gepikt had van hem hahaha

1 like

Heb ik juist slechte ervaringen mee hahaha.

@Alchemy ja dat vind ik ook altijd zo gek! Wat verwacht zo’n iemand dan vraag ik me af?

1 like

“Qua intimiteit hoeft hij zich geen zorgen te maken bij mij”

OK Helen

Omg ze laat hem gewoon alleen zitten?

1 like

Hahaha nou helen stort al in morgen tijdens het eten?!

4 likes

Toch wel. Die meid peert hem al bij het eten

1 like

https://www.instagram.com/p/CL_5u0QhYua/

3 likes

Ohhh Helen gaat voor een wilde nacht!

1 like

:joy::joy: laten we hopen dat het zoiets is haha
Nu al zin in morgen, benieuwd hoe het zit met dat vroeg naar bed. Zal vast gemonteerd zijn

Snap ik ook geen hol van. Maar die opmerking die hij ook maakte?!

‘Je ziet er goed uit maar ik ben te goed voor jou.’

Haha ik zou deze er echt inhouden als ik zou daten.

Ik heb via Tinder een match met Sjeffery… Kennen jullie die aflevering nog?

Die gast die vindt dat de aarde plat is?

Neeee, die uit die XL aflevering. Die helemaal gek van planten was. Beetje stillige kerel. Maar dat meisje was ook zo stil.

Hij kwam uit de buurt en dacht nog oh leuke man (er vanuitgaande dat de camera’s hem een beetje zenuwachtig maakte). Maar ook niet dat ik gelijk ging schrijven ofzo. Maar toen zag ik hem op tinder dacht ik heujjjj swipen.

1 like

Is dat de XL-aflevering waar nooit meer een gevolg van is uitgezonden? Ja SBS ik ben nog steeds boos :triumph:

Ja volgens mij wel. https://www.kijk.nl/programmas/lang-leve-de-liefde-xl/RVKQV17djL9/seizoen/184922664105/afleveringen/video/empty_episode-lang-leve-de-liefde-xl-s1-e3-2021-03-01/vf5xZy6V7WL

Yeah ik zit klaar voor het ongemakkelijke diner met Helen.