Neeeeee joh
Wooow ik had het topic al weggeklikt maar ik ben weer terug hoor!
PAUL CALM DOWN
Hahahaha wat is dit voor drama joh
Wat is dit voor date
Zij ligt weer te slapen en hij gaat huilen ?
Zeg het nog maar eens voor de 10e keer, maar de laatste mensen die terugkwamen voor iemand die had geschreven voor ze, dat was allemaal raak
Edit; helaas geeft Helen morgen op
Volgens mij zei hij nog iets van; met vrienden kus je toch niet. En dan zegt zij weer; het zit de gewoon niet in (ofoziets )
Hahahaha ja en hoe Earthquake
Maar jongens, nog even terugkomen op mijn tindermatch. Hij wilt gaan wandelen, wat moet ik doen? Wahhh ik kan deze zenuwen niet aan. Voor diegene die de aflevering gezien hebben, denken jullie dat hij in het echt iets meer ontspannen zal zijn?
Jaaaa doen doen doen! Super leuk! Neem aan dat jij hem ook interessant vindt, toch? Kan me echt voorstellen dat je zonder camera’s op je snufferd veel meer op je gemak bent, dus ik zou het een kans geven. En dan kun je ons natuurlijk inside info doorgeven, ook niet onbelangrijk
Ja haha dat zal ik dan zeker doen. Moet zeggen dat ie qua uiterlijk (en leeftijd, 12 jaar ouder) een kopie van mijn ex is… Maar ik denk wel dat ik het ga doen. Hij vroeg het van de week al maar ik moest getest worden. Dus ga dit weekend voorstellen.
Jaaa leuk! Doen!
Gewoon doen, beetje wandelen kan geen kwaad toch?
Ik kan hem niet meer voor me halen van de aflevering, dus geen idee hoe hij zich gedroeg
Omg zei iemand dit…? Ik heb dit gemist?!
Paultje
Ik heb net terug gekeken maar had dat van Paul ook gemist, wauw! Hij lijkt wel een beetje een dramaqueen, de preview van morgen belooft dat ook.
Oh de combi is te zwaar voor Helen
Ik vind haar helemaal niet leuk maar ze heeft wel voor hem geschreven zelf? Ze doet helemaal niet alsof ze hem leuk vond, al vanaf het begin niet echt
Helen heeft dr koffer al gepakt voordat ze zegt dat ze weg gaat
Nou idd ze houdt wel van aanpakken
Vind wel sneu voor Paul