Zij krijgt de kans niet eens om hem iets te vragen!
Hij is sowieso echt
Hoezo pakt hij haar zo vast zij wil dat duidelijk niet
Uhlll deze vent
Wow ik word echt zo plaatsvervangend boos thuis ik kan dit niet aan! Als ik met hem zat had ik hem echt iets aangedaan denk ik
Ik zou die seksvragen ook awkward vinden om zo op tv te bespreken
Lekker slapen ultiem genot in bed ze heeft helemaal gelijk
Hij respecteert haar ook gewoon TOTAAL niet. Eikel. Ze mag niet bepalen dat ze niet bij hem in bed slaapt of dat ze een vraag niet wil beantwoorden⊠bah!!
Die man heeft echt 0 zelfreflectie (zelfinzicht?) volgens mij
Hij vindt het jammer dat zij hem geen complimenten heeft gegeven. hoe zal het komen dat ze dat niet heeft gedaan?
Omg Boy wat een fucking debiel.
Op zich had ze toch wel op een bepaald moment aangegeven dat ze iets niet prettig vond, maar even later probeerde hij haar alsnog vast te pakken ofzo? Maar daarnaast vat hij haar hints ook niet op nee. Of eigenlijk denk ik dat hij ze gewoon negeert, eng mannetje dat het is.
Deze aflevering achtervolgde me zelfs nog in mijn dromen, want er was een man die vroeg of hij me mocht zoenen en toen ik nee zei deed hij alsnog een poging. Gelukkig riep ik toen heel hard om mijn moeder en voelde hij zich betrapt Hij leek trouwens op die andere engerd die de halve week bij zijn moeder eet.
Present
Joe joe ready for some toxicness
Oh nou Miran das duidelijk
Respect voor die meid hoor, ik vind deze mate van verlegenheid echt niet schattig of leuk meer haha
Edit; en hij had nog nooit gedate, dus denk weinig ervaring daarmee. Is niet erg ofzo, maar ja zeg dat dan en doorrrrr
Nee heel irritant alles eruit moeten trekken
âja gewoon normaalâ
Joh Boy heb jij een eigen wil?! Niet gemerkt
Hahahaha hij geeft haar dingen mee? Hou op
Klompenteus