Waar is zij van? Verstond niet wat de voice over zei
Van de reallife serie Urk!
Die bril achter op zijn hoofd⦠Why???
Ik dacht dat we dat in 1990 hadden gelaten
Urk!
Haha ja dat rode shirt ook.
Edit: Ah Urk, thanks! (Ken het verder niet maargoed :p)
Zozozo hahahaha heftig voorstukje hoor
Haha wow wat wordt dat morgen⦠ben benieuwd
Wow die dylan morgen wat gebeurt daar
Omg filmpje op insta van LLDL nu! Eerst vertelt zij dat ze kan twerken enzo en dan wordt hij al gek (alsof hij daardoor half klaarkomt op die stoel ofzo?) en later zit zij volle bak op hem te zoenen en daarna draait hij zo door⦠haha. Als dat geen wilde nacht wordt weet ik het ook niet meer. Maar hij is 27 ofzo, hij komt daar echt over als een gekkie hoor. Dat je geil wordt oké, maar als dat er zo uitziet
Ik verwacht jullie allemaal vanavond want dit wordt juicyyyyy hahaha.
Jaaaa dit zag ik net ook hahahah omg ik werd er gewoon ongemakkelijk van om ernaar te kijken ofzo. Ben benieuwd vanavond hahah al moet ik wss later kijken
Hahaha omg ik zit ook nu al zo ongemakkelijk te lachen in mezelf hĆØ, ik kan dat niet aanzien waarschijnlijk. Dit wordt het hoogtepunt van mijn dag hoor (en die jongen vond het vast ook een hoogtepunt )
Oh in het eerste filmpje komt hij wel redelijk normaal over, maar in dat voorstukje heeft hij het echt wel heel warm, hahah
Haha ja inderdaaad. Hij zei ook dat zijn vorige relaties stuk liepen omdat de vrouw dan geen kinderen wilde, en ik dacht alleen maar: volgens mij wilden je exen die gewoon niet met jou Kan natuurlijk dat ze sowieso geen kinderen wilden, maar met zoān slappe hap zou ik geen toekomst zien hoor.
Ik las als reactie op Facebook of Insta ook dat iemand het eigenlijk sneu vond dat ze dit uitzenden. Ze lijken inderdaad wel een beetje beperkt en moet LLDL dit dan wel zo uitzenden? Ze worden echt belachelijk gemaakt op de socials.
There we go
100% dat de suffe aflevering van gisteren wordt overtroffen
Ik wilde net zeggen, maar schijnheilig als ik ben⦠Zit gewoon weer klaar haha.
Huh wat staat nou op dat briefje?
Edit; al gezien! Wat een nare ventā¦
Edit2; en dat aanraken steeds, bah zeg. Die vrouw moet het eigenlijk gewoon nog een keer aangeven maarja
Ja wtf
Wat stond er ?