Ohja das waar nou dat regelen ze wel ahah zie mezelf al zitten met net gewassen pluizig haar zoals je altijd zo lelijk bij de kapper zit (althans ik)
Maakt gelijk een goede indruk
Ohja das waar nou dat regelen ze wel ahah zie mezelf al zitten met net gewassen pluizig haar zoals je altijd zo lelijk bij de kapper zit (althans ik)
Maakt gelijk een goede indruk
Daarna meteen douchen
Op naar het weekeeeend, hopelijk wat meer actie in de taxi vanavond
Ach die jongen heeft gewoon nog 0 ervaring volgens mij op seksueel gebied. Niet erg, maar ja zeg dat dan ook gewoon
Ja idd.
Wel lekker subtiel antwoord op de vraag of ie iets sexy vindt aan haar
Hahaha nou echt hè
Haha huh hoezo wil hij nog verlengen? Alles wat hij zoekt is zij, maar er is niks sexy? Hij moet misschien nog wel even wat ervaring op doen ja
Ja dat verbaasde mij ook.
Wisten jullie al dat zij Turks isâŚ
Haha oh sorry verwijderde hem per ongeluk maar was sarcastisch!
Hahaha ik dacht het al maar hè je weet het niet hè. Heftige vrouw volgens mij wel als ik zo het stukje voor na de reclame zag
Ja, denk dat zij allebei vrij intens zijn wel.
Wat voelt die vrouw zich verheven zeg
Nou idd ze doet wel neerbuigend over t feit dat ie op tinder zit
Zoooo. Zo Iemand die verwacht dat je voor de eerste date als exclusief bent.
Die Mitchel vind ik helemaal niks trouwens, echt zoân jonkie die volwassen wil zijn maar het komt bij mij niet goed over haha
Ik wilde net komen posten hoe vervelend ik die vrouw komt, Nuli ofzo? Zo denigrerend en vol oordelen.
Uiteindelijk zal ze hem wel afwijzen omdat âzij over hem heen gaat lopen en dat ze tegengas nodig heeftâ.
Nou hij zei net wel heel bijdehand dat ze leuker is als ze stil is