Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Oooohh die dingen wil ik hebben voor m’n verjaardag

1 like

Lekker romantisch :joy:

1 like

Kort haar is mannelijk

Jeeeezus wat een prehistorische wereldvreemde mannen kiezen ze hier ook altijd voor uit

1 like

Nou echt hè. Jij zegt het en ik dacht het

Erger me sowieso aan dat overdreven gedoe een mannelijke man een vrouwelijke vrouw :nauseated_face:

Ja vind ik ook zo stom! Ik maak altijd wel grapjes over de mannelijkheid van mijn vriend (en dan vooral soms het gebrek daaraan haha)

1 like

Jep! Of dat een man een ‘borstenman’ is. Ja dude ik wil ook een grote piemel van minimaal 20+cm, nou goed? Dus dan graai ik eerst ook eens om je vervolgens daarop af te wijzen ofzo. Alsof je er zelf ook maar iets over te zeggen hebt. Maar als je zoiets als vrouw zou zeggen over die piemel dan heb je het gedaan hoor! Zou mezelf bijna aanmelden om me vervolgens echt een piemelvrouw!!! te noemen in het filmpje.

Frustratie :joy:

7 likes

Hahah ja ik zit nu ook te denken wat ik in mijn filmpje ga zeggen :joy: het is altijd zo algemeen. En ik ben bang als ik zeg op een nuchter persoon te vallen ik een echte platte boer krijg ofzo :grimacing:
En wat zoek ik? Normale mannen zonder ego die met beide benen op de grond staan? En uiterlijk ryan gosling of henry golding natuurlijk :+1:

1 like

Met grote piemel!! En zonder :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

1 like

Haha ja dat lijkt me ook echt moeilijk idd! Wel leuk zeg, en voor ons leuk om inside information te krijgen :grin:

3 likes

En iemand die het word “nee” kent :grimacing: en grote piemeltje en goede cock natuurlijk

2 likes

Ja dit :nauseated_face:. Ik blijf het ook gek dat ze echt alleen maar heterostellen laten zien. Kan me bijna niet voorstellen dat alleen hetero’s zich opgeven.

Hahaha Koentje Koentje toch

2 likes

Voor mij niet zingen hoor😂

Als je maar niet zo gaat zingen zoals Koen :joy:
(Tenzij je wel echt goed kunt zingen)

1 like

Haha nee sorry ik ben niet zo gek als een deur :grimacing:

3 likes

Nou ik kan je vertellen, heb ooit 1x een soort van serenade gekregen van een kerel die echt goed kon zingen maar alsnog was dat echt fucking awkward. Van een normaal functionerend mens veranderde ik binnen een seconde in iemand die niet meer wist hoe je moet staan, zitten, waar je je handen moet houden, waar je moet kijken etc. etc. :sweat_smile:

1 like

William is wel een haantje hoor

Nou dat wilde ik net gaan zeggen, dit wilde ze dus juist niet??

2 likes

Ja en wat bedoel hij nou met klasse?

1 like