Nee morgen dat interview waarin je gaat zeggen wat je zoekt en wat je niet zoekt!
Denk niet dat ze een match gaan vinden met mijn eigenlijk
Nee morgen dat interview waarin je gaat zeggen wat je zoekt en wat je niet zoekt!
Denk niet dat ze een match gaan vinden met mijn eigenlijk
Ohh haha ik dacht al supersnel anders. Nu alsnog wel snel. Ben heel benieuwd, hou ons op de hoogte
Hahaha Hansie toch, helemaal weggeschroeid
Ik vind die rahim ofzo echt vervelend
Zag ik nou goed dat ie straks gaat zeggen dat ie het niet chill vindt als zijn vriendin met haar vriendinnen uitgaat? Ik ben heel benieuwd of ie dat echt zo zegt of dat het gemonteerd is
Wow die Hans ik schrik telkens een beetje van hem. Ineens komen bepaalde dingen zo uit het niks
Wauw ja… toch echt ZO achterdochtig. Dat vind ik heeeel heftig
Haha wow deze vrouw is hem wel echt aan t verleiden
Omg die vrouw? Waar kijken we naar… duwt even haar borsten expres in z’n gezicht
Jeetje word ook wel gek van die vent. Zou echt zwaar daarop afknappen
Ik ook, ik zou het een lange 24 uur vinden, want volgens mij is ie echt alles wat ik niet zou willen. Ik loop ook elke dag in jeans op sneakers. Vindt hij ook niks
Ja, same! Wie ben jij ook om te bepalen dat dat niet verzorgd zou zijn. Maat, je date is hartstikke verzorgd volgens mij hoor maar oké. Beter laat hij zelf z’n handjes even wapperen
Oh dat volgende koppel wordt ook wel bijzonder
Btw ik heb vandaag iets ondertekend dat ik nog niks mag vertellen op social media, dus nu weet ik niet of ik het hier wel mag delen ?
Ik denk dat het forum ook onder social media valt. Maar mag je dan ook niet vertellen wanneer je komt? Dat zou wel jammer zijn. Hoewel je anonimiteit natuurlijk wel weg is als je hier post wanneer je komt. Dus weet sowieso niet pf je dat zou willen?
Ja weet ik eigenlijk niet! Youtube, twitter enzo stonden genoemd, maar een forum niet. En nee volgens mij niet, zodat het echt een verassing is. Het gaat er volgens mij om dat je niet op social media alle andere toekomstige kandidaten kan terug vinden.
En ja ik ga het wel vertellen hoor, ik ben hier best anoniem, dus het is niet direct te herleiden als ik hier iets zeg(bijvoorbeeld als ik iets aankondig)
En ik ben ook weer niet zo anoniem dat ik het belangrijk vind dat niemand weet wie ik ben!
We zijn er weer! Wie kijkt ook?
Ik! Eindelijk weer een keer live kijken
Hahaha oké dat is ook een manier om een biertje te openen
Deze man is zo irritant he ga weg hahah met je ouderwetse denkbeelden. Hij denkt echt dat hij een prinses is.
Ja levende ellende zeg. En dat hoofd er ook zo bij. Zo verrast dat zij niet wil bijschaven