Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Stop maar gewoon in je mond. En toen zei hij dat zei je moeder gisteravond ook :sob::sob:

1 like

Oh wauw…

En dat gesprek van morgen, brr nare vrouw die Jolanda. En zo oppervlakkig.

2 likes

Ik zag dit ook in het voorstukje idd. Bah wat een naar persoon als je dit zo zegt. Ook ff op zijn beroep gooien. ā€œJa jĆ­j als verpleeger zou toch moeten weten dat vet rond je organen gaat zitten en dat dat super ongezond is?ā€. Wie ben jij om daarover te oordelen? En als je het allemaal zo erg vindt, dan ga je toch lekker weg? Sommige mensen doen echt net of ze geen keuze hebben. Zo moeilijk is het niet hoor :sweat_smile:

1 like

Die vrouw projecteert haar eigen onzekerheden op hem. Zij had toch wat aan zichzelf laten doen bij haar buik en is daar blijkbaar nog steeds onzeker over. Zo vreemd dat hij er geen problemen mee lijkt te hebben maar dat zij dat hem zit aan te praten?! Hoop dat hij haar lekker het nakijken geeft met haar oppervlakkige gezeik.

5 likes

Ik zie nu de herhaling van gisteren maar wat een vreselijk mens is Jolanda zeg, bah!
En zag ook al een voorstukje ja over dat buikje nou zeg doe ff normaal. Als hij dat tegen haar zou zeggen wat zou zij daar dan van vinden.

3 likes

Wow maar zei ze nou ook nog ā€˜verpleegstertje’ of verstond ik dat verkeerd? Hoop het… wat is zij denigrerend zeg, zum kotsen🤢

Ik was wel echt even stil van Timo z’n verhaal trouwens. En vind het echt knap dat hij het er met een onbekende meteen zo open over was en dan ook nog eens op tv. Als dit geen match wordt, dan wil ik hem wel. Jammer dat ā€˜ie zo ver weg woont :joy:

1 like

Ja dat zei ze, echt zo’n denigrerende opmerking en houding bah

1 like

Joehoeeeee

Zo echt zwaaaar respectloos tegen hem ja met dat verpleegstertje, echt W T F

2 likes

Dat zei hij dus zelf als eerst
Montaaazj

Ja echtttt

En dan over die buik :woman_facepalming::sob:

3 likes

Nou, wat is zij onaardig!!

2 likes

Oh oh oh en niks is goed. Ik gun die man wel een veeeel leukere en lieve date

3 likes

Wauw! Ik vind haar zo heftig. Hoewel gedeeltelijk montage waarschijnlijk. Maar toch. Jeetje

1 like

Arme Wilma

1 like

Ja zij gaat nooit een eerlijke kans krijgen zo

Vandaag zit Job van de bus in de aflevering. Jij bent de zon, jij bent de zeeeee :sun_with_face::sunglasses: :musical_note:

3 likes

Haha ik zit er al klaar voor! Nog ff fiiiifty fifty

2 likes

Zooo begint veel te vroeg

1 like

Massages vind ik al awkward. Zowel geven als krijgen. Laat staan op tv :joy: