Stop maar gewoon in je mond. En toen zei hij dat zei je moeder gisteravond ook
Oh wauwā¦
En dat gesprek van morgen, brr nare vrouw die Jolanda. En zo oppervlakkig.
Ik zag dit ook in het voorstukje idd. Bah wat een naar persoon als je dit zo zegt. Ook ff op zijn beroep gooien. āJa jĆj als verpleeger zou toch moeten weten dat vet rond je organen gaat zitten en dat dat super ongezond is?ā. Wie ben jij om daarover te oordelen? En als je het allemaal zo erg vindt, dan ga je toch lekker weg? Sommige mensen doen echt net of ze geen keuze hebben. Zo moeilijk is het niet hoor
Die vrouw projecteert haar eigen onzekerheden op hem. Zij had toch wat aan zichzelf laten doen bij haar buik en is daar blijkbaar nog steeds onzeker over. Zo vreemd dat hij er geen problemen mee lijkt te hebben maar dat zij dat hem zit aan te praten?! Hoop dat hij haar lekker het nakijken geeft met haar oppervlakkige gezeik.
Ik zie nu de herhaling van gisteren maar wat een vreselijk mens is Jolanda zeg, bah!
En zag ook al een voorstukje ja over dat buikje nou zeg doe ff normaal. Als hij dat tegen haar zou zeggen wat zou zij daar dan van vinden.
Wow maar zei ze nou ook nog āverpleegstertjeā of verstond ik dat verkeerd? Hoop het⦠wat is zij denigrerend zeg, zum kotsenš¤¢
Ik was wel echt even stil van Timo zān verhaal trouwens. En vind het echt knap dat hij het er met een onbekende meteen zo open over was en dan ook nog eens op tv. Als dit geen match wordt, dan wil ik hem wel. Jammer dat āie zo ver weg woont
Ja dat zei ze, echt zoān denigrerende opmerking en houding bah
Joehoeeeee
Zo echt zwaaaar respectloos tegen hem ja met dat verpleegstertje, echt W T F
Dat zei hij dus zelf als eerst
Montaaazj
Ja echtttt
En dan over die buik
Nou, wat is zij onaardig!!
Oh oh oh en niks is goed. Ik gun die man wel een veeeel leukere en lieve date
Wauw! Ik vind haar zo heftig. Hoewel gedeeltelijk montage waarschijnlijk. Maar toch. Jeetje
Arme Wilma
Ja zij gaat nooit een eerlijke kans krijgen zo
Vandaag zit Job van de bus in de aflevering. Jij bent de zon, jij bent de zeeeee
Haha ik zit er al klaar voor! Nog ff fiiiifty fifty
Zooo begint veel te vroeg
Massages vind ik al awkward. Zowel geven als krijgen. Laat staan op tv