Zou dit DE ruzie zijn?
Wat een trut
Hahah ja echt traumatisch die man en die zat ook altijd zooooooo te zeuren hierover. Laat me gewoon even een gesprek voeren dan komt die zogenaamde diepzinnigheid vanzelf. Echt heeeeel erg irritant.
Deze mensen kennen elkaar net 24 uur en dan al dit gezeik ik zou echt gelijk klaar zijn.
Ik vind hun wel een leuk stel. Zelfde relaxte houding, chill, geen druk
Gaaaaaaaat ze weer
HOUDT JE BEK EN LAAT HEM UITPRATEN
Hahaha ja echt ik zou met gierende banden vertrekken, doe ff normaal en laat me met rust
wat wil ze ook in godsnaam nu van hem dan
Zij is echt iemand die anderen altijd wil helpen bleehh
Hahaha shotjes met de krokodil
Ja zij heeft echt zo’n self help boek gelezen of zo en als hij dan niet antwoordt wat op die bladzijde stond is het niet goed
Mijn god.
Ik ben klaar met haar.
Doei, wat een irritant kutwijf
BEL SONNY
Ja idd.
Dat herken ik dus ook mijn ex wilde me ook helpen en een beter persoon maken etc.
En ik ging daar in mee en daarna dacht ik ER IS NIKS MIS MET MIJ je hoeft niks beter te maken laat me gewoon mezelf zijn. Ik zou echt wegrennen als ik hem was.
Misschien kunnen we haar metsen aan sonny van temptation
Kunnen ze een adviesbureau opzetten om mensen te helpen, arme zielen die diepgang in hun leven moet vinden
Wat een eensgezindheid hier
Die andere Brabo doet me trouwens denken aan Robbie Williams, zien jullie dat ook?
Ja, ik snap zeker wat je bedoelt!
Ik las trouwens op Facebook (in de reacties) dat Bianca ook zakenpartner was van Michael vd plas (de ex van Barbie).