Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Haha heeft zij nou een tongpiercing?

1 like

Die vrouw lijkt wel een puber in een oud lichaam

5 likes

Hahaha nu geen onzin gaan praten met je sla :joy:

3 likes

Mooie meid is zij hoor, met die krullen! Wauw

1 like

Ja ben echt zwaar jaloers

1 like

Ja ik vind haar echt mooi!

1 like

Ja vind haar ook heeeel erg knap en die guy een beetje een sulletje

3 likes

Hahha ja en ze geeft m complimenten enzo en hij is zo awkward en geeft haar er geen terug volgens mij whaha

1 like

Zij lijkt hem toch wel te willen

1 like

Ja is het awkwardness of vindt hij haar toch niks

2 likes

Zo Winston heeft weer flink snel gepraat vanavond. Maar zit weer klaar

Zo te zien kijk ik alleen haha. Maar had niet verwacht het bij Mariska en Rik dat zij hem ook zo leuk zou vinden. Tegenover haar vind ik hem toch een beetje soft en wegvallen

En die Esmeralda… ehm ik weet het niet. Weet niet of zij het nou semi grappig bedoelt met die opmerking van er staat wat tegenover of dat ze serieus is

Niet de enige hoor, had alleen tot nu nog niet echts iets te melden hahaha. Maar ik snap haar ook niet. Vond het wel grappig dat hij zei: nou, dankje, wat spontaan haha

1 like

Vind hem wel echt een leuke vent ook!

OkƩ nou haar vind ik maar sarcastisch. Niet mega leuk eigenlijk

1 like

Nee, vind haar ook niet zo leuk eigenlijk, ook een beetje dwingend met dat shirt op het eind

Sorry ik ben nu aan het terugkijken ga al stuk om satisfaction tijdens dat houtbewerken

Wat een zeikwijf met d’r vorken

1 like

Ik heb ook net terug gekeken, maar was beetje matige aflevering. Ik vind die nieuwe vrouw ook niet sympathiek, mensen vinden haar moeilijk en op basis van wat ik heb gezien snap ik dat wel :sweat_smile:

Bij die andere 2 spat de seksuele spanning van het scherm haha, wel leuk om te zien weer eens

Ik vind die rustige jongen zo lief!

Die man van dat andere koppel… Ik vind het zo erg als mensen meteen hun kinderen betrekken in hun dateleven :unamused:

Ik kan die ondertoon van haar echt niet meer aan

1 like