Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

In hun appartement is het tenminste lente met al dat geel

Ik heb vandaag ook een gele trui aan, dus mag eigenlijk niks zeggen :sweat_smile:

Je mag m ook opzetten hoor whahah nou fijn dat ik niet blind door het leven hoef :joy:

1 like

Hoe kun je nou weer afknappen op een bril?! Zoiets zit niet vastgegroeidā€¦ :joy:

1 like

Lekker snurken :sob:

Die oudere vrouw lijkt wel een beetje de oude versie van de vriendin van Andre Hazes

Die bilnaad hahaha ieuwww

1 like

Ik snap wel wst je bedoelt ja. Ik dacht gister ook al over haar het zou mij niet verbazen als ze eea heeft laten doen.

Ze weet niet waar ze kijken moet :sob: ook al dat gesnurk. Niet echt een aantrekkelijke man

1 like

Ooooh dat lijkt me zo verschrikkelijk he. Dat je dan met je bilspleet ingezoomd 100x in beeld komtā€¦

3 likes

Ik had niet verwacht dat steven en nicole allebei zouden verlengen

1 like

Nee ik ook niet! Had echt gedacht dat zij naar huis zou gaan

1 like

Bah wat is zij lullig? Die jongere meid.

1 like

Ja zo onaardig! Laat die jongen in zijn waarde zeg. En die opmerking over twisterā€¦ Zo hautain! Net alsof je ooit te oud of te goed wordt voor spelletjes?

4 likes

Ja waarom leest ze nu weer hardop wat ze typt. Zij lacht alles wat ze zegt ook weg ofzo.

Ik vind hem trouwens ook niet aantrekkelijk

Ze hebben wel weer matching roze aan nu :sweat_smile:

3 likes

Ja dat vond ik ook heel onaardig. Uit je twijfels eerst aan de persoon over wie het gaat ipv indirect hardop voorlezen wat je naar een ander aan het typen bent terwijl je het onderwerp van gesprek niet aankijkt.

Ja dit zei ik ook precies, ze doet zo uit de hoogte. Zoā€™n spel is toch geinig, maar zij voelde zich te goed ervoor. Maar ze neemt zelf ook geen initiatiefā€¦

1 like

Ik heb me enorm geƫrgerd aan haar, hoe kun je zo lelijk doen tegen iemand? Inderdaad met dat appen naar die vriendin, zo onaardig en achterbaks.
Hij is wel een lulletje, vond het zo zielig :pleading_face:

Net nog even teruggekeken. Wat een doos. Dat gehinnik van haar ook steeds overal achteraan.

En Twister is gewoon super leuk om te spelen, juist nu je ouder bent met dates :smirk:

Hahah jeetje dat zenuwachtige gegiechel idd

Ja bloeeeedje irritant, laat dat maar gewoon aan je paard over

1 like

Oh oh oh de ongemakkelijkheid weer. Spat van de tv af

Edit; hahahaha en dan dit gesprek erbij :joy: hou op zeg

Whahaha maar echt. Zouden ze moeten dansen van het programma altijd? Zie dat zo vaak bij lldl maar ik heb dat nog nooit thuis met een date gedaan haha