Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Ja idd, wat een raar accent had zij kon 't totaal niet plaatsen

Edit: oh of bedoelde je die met de plas angst

1 like

Heb de aflevering van vandaag nog niet gezien, maar ik dacht bij de aflevering van gisteren eerst ff dat Mike de Boer ineens in 't programma zat hahaha :laughing:

1 like

Ik kijk dit sinds kort (ik bleef stug volhouden dat SBS alleen slechte tv maakt, maar voor dit ben ik gezwicht) en ik vind het zo vermakelijk en de perfecte erger-tv. Zelfs mijn vriend - die geen Nederlands spreekt - wil dit nu iedere dag kijken :joy:

2 likes

Ze was wel echt hard tegen 'm maarja, zij heeft wel initiatief getoond. Hij zei ook echt nee toen ze vroeg of ie nog wat wilde weten van d’r :joy: nja, dan snap ik ook niet zo goed wat je wilt bereiken met dit programma :joy: aan de andere kant, misschien is ie wel door anderen opgegeven voor dit programma en had ie er ook helemaal geen zin in :sweat_smile:

Ja maar wat een lul zeg. Mijn eerste indruk van haar was niet zo goed, maar gisteren zat ik haar te supporten vanaf de bank hoor toen ze alles op tafel gooide haha :partying_face: Vond haar ook helemaal niet zo hard.

5 likes

Er kwam ook echt letterlijk helemaal niks uit :joy:. Ik zou ook echt not amused zijn als een date zich zo idioot gedraagt.

1 like

Hahahaha wel grappig dat die man zelf zo zweverig is en dan zo’n moeder heeft

Haha ik vond die moeder zo leuk, lekker met beide voeten op de grond.

Zo, die vrouw leek wel helemaal obsessed door die Carmen :face_with_raised_eyebrow::joy:

Ik vond haar ook echt tè intens, mijn vriend riep meteen ‘stalker vibes!’ Ik heb het vermoeden dat Carmen haar gaat friendzonen.

Voor degenen die al langer kijken: komen er regelmatig kandidaten terug? En zijn er weleens succesverhalen?

2 likes

Doodeng!

Ik vind die roodharige meid ook erg heftig trouwens.

2 likes

Ik heb het nu een keer of 3 gezien dat er kandidaten terugkwamen. Eentje werd na een dag of 3 alsnog niks, andere stel weet ik even niet meer maar dat was met die vrouw die slakken bij zich had voor op haar gezicht. En nu Carmen dan.

Haha wat? Deze ga ik binnenkort terugzoeken :joy:

Hahaha oh yes. Ze had twee (?) vies grote, dikke slakken meegenomen. Die waste ze dan af onder de kraan en daarna zette zij ze op haar gezicht voor dat slijm. Vond het maar nasty. Sowieso bijzondere aflevering, ze ging die date ook fotograferen op zijn verzoek in de badkamer en op een gegeven moment maakte hij een soort toespeling over haar ogen of blik ofzo waardoor zij weer helemaal leip werd :joy:

2 likes

Dr zijn wel eens matches ja! Maar hoe en of stand houdt, geen idee. Soms plaatsen ze op de IG pagina een update van een match :joy:

Kijkt iemand? Deze gast en de opmerkingen over zijn ex. Kan echt niet. Ik had hem al lang de deur gewezen. :wave:

4 likes

Ja echt wauw. Die vond ik ook heftig. Die meid hoort trouwens wel graag hoe leuk de ander haar vindt. Ze schroomt niet om ernaar te vragen

4 likes

Lol "wil jij op date met (aston) martin? "

2 likes

Jo Karin wat een k wijf zeg

1 like

Hahah ach Adriaan… kan Cynthia nog rennen?

2 likes