Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Dat doen ze wel vaker toch? Ik heb het idee dat dat initiatief van het programma komt

Klopt! Denk het idd ook hoor. Toch een reden om zelf maar niet mee te doen dan haha

Hahaha Janka, ik had het gisteren nog met mijn vader erover, die kijkt ook hahah we gingen nog steeds stuk om die naam, zo random ook

2 likes

Ik vind sven wel cute eigenlijk. Hij lijkt zo zelfverzekerd maar ondertussen

2 likes

Zo snel gaat het altijd… Alweer afgelopen :disappointed_relieved:

1 like

Die reclame van die knikkers, marble mania ofzo, die duurt ongeveer langer dan lldl :joy::sob:

2 likes

Ja het is niet meer wat het is geweest, tijd voor een Anja 2.0 ofzo

3 likes

OMG HET IS ZOVER!!! Er gaat iemand meedoen met lldl die ik ken! Een man trouwens. Ik ben nu al zooooo benieuwd wie z’n match wordt en hoe het gaat zijn met haar en en en… ik kan nu al niet meer wachten! :joy:

5 likes

Jippie, vanaf 15-2 op maandag voor 6 weken een Lldl XL

5 likes

Jeeeej maar wel maandagen om half 10 :thinking:

Ja dat is wel heel bijzonder. Heb je eerst een normale en dan ineens zo’n XL twee uur later weer. Maar heeee kom maar door.

O mijn god ik kan dus niet stoppen met denken aan die bekende die mee gaat doen haha. Ik ben zo benieuwd hoe het gaat, hoe lang hij blijft enzo en vooral wat er van op tv komt en wat hij dus allemaal gaat zeggen overal over etc. (over zichzelf en wat hij zoekt en denkbeelden enzo, you name it). Voel me gewoon een soort van plaatsvervangend zenuwachtig

Joehoeeeeee

1 like

Je mist niks

1 like

Ja echt saai laatste dagen

1 like

Misschien wordt alle juice gespaard voor de XL afleveringen haha

Net als nu bij Demi en Sven. Bijna 5 dagen… is dit het leukste wat dan gebeurd is?

2 likes

Ja ik dacht 2 of 3 dagen ofzo. Keek ook wel op van 5 dagen

1 like

Ben trouwens wel benieuwd van degene die 5 dagen dus redden hoeveel er uiteindelijk echt weer overblijft. Maar we will never know

3 likes

Ja da’s jammer hĆØ dat ze niet a la first dates ff updatetje doen

1 like

Behalve van Eef natuurlijk daar konden we niet omheen

2 likes