Is die al eerder geweest? Mijn man zei ook ik heb hem eerder gezien. Maar ik herken m niet
Nee, first dates (ik dacht eerst lldl) ! Toen vond ik hem wel leuk overkomen, maar vind het wel een beetje stom dat hij nu ook hier opduikt
Niek en Nettie (?) vind ik tot nu toe wel leuk. Ik denk dat die elkaar wel leuk vinden.
Ik vind Tom best knap eigenlijk hahah
Ah voel me echt vereerd dat ik werd gemist haha. Had een vriendin op bezoek, morgen terugkijken met jullie commentaar
OkĂ© wow RenĂ© was heftig met zân SM en gezang. Blij dat die niet verlengd is want die kon ik ook niet meer aan. Wel jammer van Djoke! Samen zagen ze er wel leuk uit. En Niek en Nettie zijn tot op heden echt gezellig, eindelijk weer een beetje leuke televisie haha.
Die villa staat trouwens in Laren! Hoorde ik dus van diegene die ik ken die meedoet. Ik weet dus al hoe het is gegaan en ben echt zoooooo benieuwd naar hoe het op tv komt en wat er van wordt uitgezonden, kan niet wachten. Denk dat het binnenkort wel op tv komt want is net opgenomen. Ik ga trouwens expres dan niet zeggen wie het is, ben erg benieuwd naar jullie eerlijke mening ook over hem Zo grappig dit (nu al!)
En omg, durf het bijna niet te zeggen, maar kan zowel vanavond als morgen niet live meekijken met jullie. Echt balen! Na het weekend nieuwe ronde nieuwe kansen hoor
Joejoe wie kijkt? Voor mân gevoel is het te vroeg begonnen
Ja! Daar wilde ik ook over klagen. Gister was het ook al te vroeg begonnen
Omg hij staat op teenslippers met sokken erin zou voor mij al een reden zijn om weg te te gaan
Model van wat in godsnaam? Handmodel
We maken er maar het beste van
Hahahaha lekker positief meis
Mag je meenemen. Ja lol lekker op je koelkast plakken
Gelijk de kliko in hoor hahaha
Saaai
Ik kan niet terugkijken want dan staat er een of andere aflevering van In het hart van Nederland ofzo
Jaa het is een zooitje als ik online wil terug kijken krijg ik steeds een Lingo aflevering snik hoe moet ik nu slapen
Hallo ben ik de enige die kijkt ofzo?
Daaaammmnnnn doe mij vriend Chris
Dat haarbandje, die te strakke broek en die schoenen. Mijn hemel
Die vind ik ook niet leuk. Vind haar ook een beetje ordinair overkomen ofzo.
Ja inderdaad. Vind ze ook niet passen nee. En die andere ook niet, die meid die in het leger zit en hij is âmodelâ ofzo. Met zn haarbandje. 2010 called, ze willen de haarband terug.