Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

De eerste vraag in zijn FAQ is of er iemand aanwezig is als iemand onwel wordt. Beloofd veel goeds

2 likes

Oertijd meteen benoemen in de eerste alinea, hoppa. Zo kennen we Arnold weer :joy:

1 like

Naja in de oertijd lieten ze die mensen ook gewoon aan hun lot over dus bij Arnold ook

2 likes

Natuurlijke oer Arnold selectie

Edit: Oernold natuurlijk

6 likes

Ik zag deze clip, maar zijn deze afleveringen al geweest? Ik kan ze niet vinden of ben ik gek

Ik zie er een aantal die ik al gezien heb. Die met Eef is geweest, die man met die gitaar, die man met die badeend. De rest komt mij niet bekend voor

Oh sorry, ik dacht dat ik een directe link had gepost! Ik bedoelde die met HOOGTEPUNTEN en DIEPE DALEN

Nee die heb ik niet op tv gezien, maar dat is wel een parel zeg. Die zou ik graag kijken met dit topic :star_struck:

Hahaah Ja hè??!! Was al verbaasd dat ik me deze mensen niet kon herinneren vanuit dit topic :sweat_smile::joy:

1 like

Haha wauw dat ging snel alle kanten op. Ken hem ook niet van tv, maar weet wel dat die Suzanne nog eens terug is geweest in dat huis omdat iemand zich voor haar had aangemeld

Hahaha ‘the ice viking’ hoort zichzelf zo graag praten. Ik was al lang uit mijn slof geschoten en mezelf al lang laten kennen tegenover hem

1 like

Volgens mij wilde hij gewoon even reclame maken voor zijn bedrijf. Hij had ook ‘speciaal’ zijn bedrijfskleding aan

Ja dat denk ik ook. Al zijn verhalen staan ook letterlijk op die website van hem.

Daar is tie weer, Oernold met zn koelcel

Wat een lompe lul is het, ik zou me echt niet kunnen inhouden als ik haar was

Oh en Arnold doe ook even de haard uit als je de echte kou wil ervaren

Ik zou ook dat bed niet uitkomen als ik met hem in dat huis zat. Lekker WARM in bed

1 like

Ik heb echt medelijden met Evelyn

1 like

Ze hoopte dat ie zou bevriezen bedoelt ze

1 like

Deze man maakt ook een goede indruk door te zeggen dat hij vreemdgaan niet zou opbiechten whaha

Zo even later ingetuned! Maar weinig boeiends gemist zo te lezen hahah