Ik vind hem niet echt een gregory
Jeetje zij al 3 kinderen, hij nog nooit een relatie/samenwonen
Ik vind hem niet echt een gregory
Jeetje zij al 3 kinderen, hij nog nooit een relatie/samenwonen
Ah jeetje wat een verhaal weer. Dit lijken wel 2 leuke mensen
Ja dit is echt een heerlijk program
Het is fijn dat ik mariel kan zijn
Poezie alles!!!
Ja het is echt een emotionele rollercoaster haha, vond die Victor van net echt een hork eerste klas btw, niet te doen
Ja true, ik geloof ook niet alles hoor. Dat iemand iets zegt en iemand daarna weg kijkt en het stil is is altijd zo overduidelijk geknipt en geplakt
“Marga??”
Haha de ‘ik ben heel slecht in namen’ kunnen we weer afstrepen
Ja ik vond het wel schattig. Breekt wel lekker het ijs haha
Dat muziekje eronder maakt het af
Waarom is iedereen daar altijd om 1900 al moe?
Wow dat ongeïnteresseerde hoofd, te erg. Zo wil je jezelf toch ook niet op tv presenteren
Ik vraag me ook wel af in hoeverre ze een opdracht krijgen om een originele date te organiseren? Vorige week had iemand geregeld om direct te gaan bodypainten. Lijkt me echt kut
Leonie echt welke sociale vaardigheden
Haha ja ik denk ook wel dat ze zo’n soort opdracht krijgen. Net als dat veel mensen een soort speurtocht maken, dat is denk ik ook initiatief van t programma
Man man man als je zo hard gaapt en ff dipje loopt te roepen is het ook niet gek dat hij ff z’n mond houdt
Ja dat krijgen ze volgens mij! Heb iemand ooit horen zeggen ‘en wat heb jij geregeld?’… En ze krijgen die meuk van Bol.com
Ik heb echt te doen met Sander, had hem zoveel meer gegund
Echt he. En zij geeft hem geen eens een kans. Heeft m al bij voorbaat afgeschreven, maar ze kan toch op zn minst beetje dr best doen om aardig te doen en t gezellig te maken
Haha ja had al zo’n vermoeden, kwam net zo spontaan over als die awkward hobby’s in de voorstelrondjes bij First Dates